BU BLOGDA ARA

19 Haziran 2014 Perşembe

Catherine Arley GOLD SERİSİ // Allık

Catherine Arley markasının Gold Serisi ürünlerini incelemeye devam ediyorum.Daha önce rujlarını ve pudrasını sizlerle paylaşmış ürünleri genel olarak sevdiğimi belirtmiştim.Serinin tüm ürünlerini de denedim,inceleme yazılarını daha hızlıca paylaşmak istiyorum ama çalışma şartlarım buna pek elverişli değil.Hem ev hem iş hem çocuk gerçekten çok zormuş:/


Çeneyi bırakıp allığa gelecek olursam 303 numaralı bu allık açık kiremit rengiyle beni başlarda pek cezbetmedi açıkçası.Şeftali desem değil, kiremit desem o da tam değil, bronz desem cık o hiç değil.Değişik renginden dolayı birkaç gün sadece bakıştık.Sonra denediğimde uygun miktarda kullanıldığında korkulmayacak bir renk olduğunu anladım.Kahve- turuncu tonlarında kıyafetlerime eşlik eden yegane allık olarak çekmecemdeki yerini aldı.
Allığın ambalajı serinin diğer ürünlerinde olduğu gibi başarılı ve şık.İçinde bulunan ayna artı özelliği iken,içinden çıkmayan fırçası da hiç bir eksiklik hissettirmiyor.



Allığın pigmentasyonu çok iyi.Ufacık bir fırça darbesiyle ürünü kolayca almak mümkün. Tozutma problemi mevcut fakat, çok pigmentli olduğu için çok bastırarak almıyorum bu koşullarda çok az bir miktar tozutuyor.RT fırça ile uygulama yapmam tozutma problemini aza indiren etkenlerden,daha sert bir fırça kullandığımda dağılıp uçuşan miktar artıyor.
Uygulamada uygun miktar çok önemli,az miktarda uygulamakta fayda var,zira palyaçoya dönmek işten bile değil.Deneyimle sabit:) Kalıcılığı ise ortadan biraz az, 2-3 saat sonunda silikleşmeye başlıyor.


Ambalajında hafif sedefli bir görüntüsü var fakat ciltte ışıldamıyor.Renk olarak doğallıktan uzak olmasına rağmen tende kesinlikle yapay duymuyor.Daha çok esmerlere yakışacak bir renk olsa da bu allığı bana da yakıştığı için ve genel özelliklerini beğendiğim için seviyorum :) Biraz daha kalıcı olabilirdi ama,bence tek eksi sayılabilecek özelliği bu.

Peki siz daha önce Catherine Arley allık denediniz mi? Gold Serisine ait ürünlere şans vermeyi düşünüyor musunuz? Paylaşın benimle..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Catherine Arley Gold serisini denemeyi çok istiyorum şuan. Yazını okuyunca içimden geldi 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım deneme fırsatı bulursun..

      Sil
  2. Sanki kontur için de kullanılabilir gibi duruyor :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontur için hiç düşünmemiştim ama denenebilir. Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)