BU BLOGDA ARA

23 Haziran 2014 Pazartesi

Alışveriş: Golden Rose Store, Avon, Note Kozmetik ve Daha Fazlası

Uzun zamandır ufak ufak alışverişler yapıyorum.Yazılarını yazmayı epeyce geciktirdim.Aslında yazmayı da düşünmüyordum ama Golden Rose Store'dan yaptığım alışverişlerden memnun kalınca bilgilendirme amaçlı yazmak istedim.


İlk alışverişimi Color Expert ojeler çıktığında yapmıştım.Color Expert ojelerin üç rengini,bir adet nail art ojesi,denemek istediğim ve almayı hep ertelediğim Velvet Matte rujlardan kırmızı olanını ve yeni seri olan Vision Lipsticklerden bir adet aldım.
Golden Rose Store'dan alışveriş yapmak gerçekten keyifli.Siparişiniz ile ilgili mail yoluyla bilgilendiriliyorsunuz.Siparişiniz 3 iş günü içinde kargoya veriliyor.Gönderi hızı gayet iyi.Paketleme ise muazzam.Bırakın bir ojenin kırılması ihtimalini,açarken bunu niye bu kadar sarmışlar diye söylenebilirsiniz bile.
Siteden alışverişin keyifli olan diğer yanı ise 30 TL üzerindeki alışverişlerde kargonun ücretsiz olması ve her 10 TL'lik alışverişe Rich Color oje hediye ediliyor olması.Sonuç itibariyle gönül rahatlığıyla Golden Rose Store'dan karlı alışverişler yapabilirsiniz.

Nail Art Ojesi;  2.75 TL
Velvet Matte Ruj; 14.69 TL (Şu anda %37 indirimde)
Vision Lipstick; 9.90 TL
Color Expert Oje; Tanesi 2.75 TL
Dudak şeklindeki makyaj çantası, minik ruj testerı ve Rich Color ojeler ise alışverişimle hediye olarak geldi.


Aliexpress'ten aldığım nail art fırçaları gecikince Nail Art ojelerinden  almaya karar verdim.Golden Rose Store'dan yaptığım ilk alışverişten memnun kalınca beğendiğim renkleri sepete ekledim.Color Expert ojelerin nude rengine kayıtsız kalamadım onu da aldım.Son olarak alışverişimi 30 TL'ye tamamlamak için tombul göz kalemini de sepete ekledim.
Nail Art Ojeleri; Tanesi 2.75 TL
Color Expert Oje; 2.75 TL
Jumbo Göz Kalemi; 4.25
Ruj testeri ve Rich Color ojeler alışverişimle hediye olarak geldi. 


Alışveriş yaptığım diğer bir marka Avon oldu.Sevgili +Kermit Alemlerde 'nin yazısını okuyunca Avon saç kremi ve şampuanı aldım.Katalogda indirimdeydiler. Tanesi 7.45 yada 7.75 TL idi.


Avon'un gliserinli kremlerini çok seviyorum.O yüzden indirimdeyken 2 tane aldım. Tanesi 3.90 TL idi.


Canım arkadaşım +evre medusa için  yerel bir mağazadan Note Kozmetik ürünlerini içeren bir alışveriş yaptım.Alışveriş yaptığım dönemde bir alana bir bedava kampanyası vardı.Ona aldıklarımdan birer tane de kendime aldım.

4'lü Göz Farı; 29.90 TL
Oje; 2.50 TL
Ruj; 19.90 TL


Gene aynı yerel mağazadan son zamanlarda adını sıkça duyduğum Nascita markalı fondöten fırçasını ve Pastel'in yeni serisi olan Nude serisinden bir oje aldım.

Oje; 2.50 TL
Nascita Fırça; 11.95 TL

Şuanda devam eden Sephora indiriminden faydalanabilsem burada bir kaç tane de Too Faced ürün görebilirdiniz ama indirimden maalesef faydalanamıyorum.İlgilenenler için sanıyorum indirim 6 Temmuz'a kadar devam edecek.
Ufak tefek alışverişler yapmak benim için bir tür terapi,o yüzden alışverişlerimi genelde parça parça yaparım.Farklı zamanlarda kozmetik dışında bir sürü giyim ve aksesuar alışverişi yaptım.Oldukça da rahatladım :) Peki siz yakın zamanda alışveriş yaptınız mı? Neler aldınız? 

Sevgiler..

13 yorum:

  1. Bugün gratis'e gidiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  2. Canım dün gratisten 2 adet essense ruj ve essensenin color&go simli ojesini aldım bir adet kapatıcı fırçası küçük dörtlü göz farı aldım ve bunlarla yetinmeyip watsonsdan senin güzel naillartlarını yapabilmek için alıx avıen siyah oje kalyonun 1 alana 2.yarı yarıya kampanyası vardı bir turuncu (çok tatlı bi renk) bir de yeşil oje flormarın tatlı açık mavi ojesini ve pastelin pastel tonlarında güzel bir ojesini alarak dünkü alışverişime son verdim ve dediğin gibi alışveriş yapınca insan kendimi biraz daha iyi hissediyor tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh sen de fazlaca rahatlamış gibisin.Aldıklarını güzel günlerde kullan :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım :) sende öyle güzel günlerde kullan cicilerini ;)

      Sil
  3. merhaba İstanbulda bu nastica fırçaları acaba nerden bulabilirim? sizin alışveriş yaptığınız yerel mağazanın şubesi İstanbul'da da var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim fırçaları aldığım mağaza Arf Kozmetik.İstanbul'da şubesi var mıdır bilemiyorum.

      Sil
  4. Harika ciciler almışsın canım Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Merhaba, fırçayı pek işlevsel bulmadım açıkcası. Çok sert, ucu küt ve fondötem fırçası olmak için biraz ufak.Göz altı kapatıcısı uyguluyorum ara sıra onun dışında elim pek gitmiyor.Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)