BU BLOGDA ARA

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Rainbow Flowers // Nail Art

Gene mi çiçek diyeceksiniz biliyorum ama inanın yapmaktan vaz-ge-çe-mi-yo-rum!!  Bu sefer rengarenk çiçeklerin olduğu bi çalışma yaptım, adını da gökkuşağı çiçekleri koydum :)


İri olan çiçekleri ince uçlu fırçayla yaptım.Küçük olanları da noktalama aletiyle yaptım.Çok zor bir çalışma değil zaten çiçek yapımını daha önce bir çok kez anlattığım için ayrıntıya girmeyeceğim.



Turuncu çiçekleri yaptığım oje Elite markasının parıltılı harika turuncu ojesi.İçerik olarak temiz, yapı olarak iyi, sürümü kolay bir oje.Tırnakta duruşu gayet hoş.Fazlasıyla sevdim..




Çiçeklerle dolu bu cıvıl cıvıl tırnaklar günümü güzelleştirdi resmen,yaza inat gittikce soğuyan bu havalarda iyi geldi, sıcacık oldum :) 





Umarım sonucu siz de sevmişsinizdir ^ _ ^ 

Sevgiler..

4 yorum:

  1. This is so sweet - it would be great for printed fabric too!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım, cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bu. Çiçeklerin renklerine bayıldım ^_^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)