BU BLOGDA ARA

2 Mayıs 2014 Cuma

Oriflame p.s. I Love You El Kremi

Bir krem canavarı olarak çeşitli kremler denemeyi çok seviyorum.Sırf meraktan bir sürü krem alıp stokladığım doğrudur. Bu krem ise bana Oriflame tarafından gönderildi. Ojelerimi sürmeden önce ellerim yumuşasın istemişler, çok nazikler :)


Ambalajına bayıldığım kremi, bir sürü açık kremim olmasına rağmen dayanamayıp kullanmaya başladım.Kokuya hassas beni bile rahatsız etmeyen mis gibi çiçek kokulu bu kremi  'ince' yapılı olarak nitelendirsem hata etmem sanıyorum,çok akışkan olmayan, hafif bir yapısı var.Elinize bocalamadığınız müddetçe kolaylıkla emiliyor ve yağlandırmadan, kadifemsi bir yumuşaklık sağlıyor.Verdiği nemliliğin kalıcılığı orta düzeyde.Çok kuru ellerde sık tekrarlamak gerekecektir.


aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, butylene glycol, cetyl alcohol, dimethicone, glyceryl stearate se, stearyl alcohol, cocos nucifera oil, ethylhexyl stearate, cetearyl ethylhexanoate, methylparaben, imidazolidinyl urea, parfum, ceteareth-20, stearic acid, carbomer, propylparaben, sodium hydroxide, isopropyl myristate, hexyl cinnamal, linalool, citronellol, coumarin



Tam benim sevdiğim gibi yapıya sahip,elimin altında sürekli bulunsun isteyeceğim bir krem.Ama içerik olarak çok temiz değil maalesef, bir kaç çeşit paraben içeriyor.İçeriğe takılmazsanız, çok kuru olmayan elleriniz için tercih edebilirsiniz.



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)