BU BLOGDA ARA

30 Mayıs 2014 Cuma

Oriflame The One Serisi & The One Oje

Geçtiğimiz günlerde Oriflame'dan The One serisinin ürünleriyle dolu bir paket aldım.Serinin far hariç tüm ürünlerini denedim.Hepsi oldukça başarılı ürünler.Özellikle eyeliner ve oje süper!




Blogda ilk olarak ojeye yer vermek istedim.Çünkü bu ve bunun gibi hafif kremsi yapıdaki,flat fırçasıyla kolay sürülen, tek katta kapatan ve hızlı kuruyan ojeleri çok seviyorum :) Kalıcılık konusunda gene bir fikir bildiremeyeceğim çünkü sadece bir gün tırnaklarımda kaldılar.Sık sık el yıkamama rağmen herhangi bir bozulma olmadı.


Nail art çalışmasında ise tercihimi aztek figürlerden yana yaptım.Kızılderili ruhum bu aralar gene çoştu, bunun gibi bir çok çalışma yaptım.Yapılması kolay görüntüsü şık bu çalışmaları gerçekten çok seviyorum!


Orta parmak tırnağıma sim uygulayınca, üç tırnağımdaki üçgenlere de sim ekledim.Yüzük parmağımdaki şekli yapmaya pembe üçgenden başladım.İçine siyah üçgeni yapıp, dışına da minik siyah üçgenleri yaptım. Gayet kolay değil mi?



Gerek oje gerekse çalışma beni çok mutlu etti.Peki siz ne düşüyorsunuz?

Sevgiler..

4 yorum:

  1. nail art çalışmana bayıldım çok şeker durmuş ojenin rengi de çok hoş cidden:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bu paket için oriflame ile bende iletişime geçtim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)