BU BLOGDA ARA

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Note Nail Enamel // Mullberry



Son dönemlerde çok yoğun çalıştığım için yeniliklerden çok geç haberim oluyor.Çalışma arasında bazı blogger arkadaşlarımın instagram hesabında paylaştığı NOTE kozmetik ürünlerini görmüş, merak etmiştim.Firmayı biraz araştırdım.Ürünlerin Çorlu'da Avrupa standartlarına uygun bir fabrikada üretildiğini gördüm.Yerli bir marka olması ürünlere olan ilgimi artırdı.
SEN EN GÜZELSİN! mottosuyla kadınları en hassas noktasından vuran markanın şimdilik bir ojesini, bir de rujunu aldım.Bugün de ojesini sizinle paylaşacağım.


Mor ve bordoya şu sıralar taktığım için morun çok güzel bir tonu olan Mullberry'i seçtim.Ojenin yapısını çok akışkan olmaması dolasıyla sevdim.Yarı kremsi olan oje sürümü oldukça kolay.Tek katta bile kapatıcılık sağlıyor bu açıdan çok sevdim.İlk defa bir ojenin fırçasını kontrol etmeden aldım,şansıma fırça bozuk çıktı.O yüzden çizgilenmeleri engellemek için ikinci katı da uyguladım.Bu arada ojenin fırçası geniş ve yayvan fırçalardan.Bu da sürümü komforlu hale getiren etkenlerden.Ojenin kuruma hızına ise bayıldım.Çarçabuk kuruyor! Kalıcılığının sıradan ojelerden bir farkı yok 2.gün uçlardan açılmaya başlıyor.Benim gibi sık oje değiştirenler için pek de sorun olacak bir durum değil.


Nail art çalışmasında ise gene kolaya kaçtım.Sadece iki  2 tırnağıma şekil verdim.Çıkıntıların çerçevesini ince uçlu fırçayla belirleyip, kalan kısmı ojenin fırçasıyla doldurdum.Sınırlara da siyah çizgilerle biraz hareket kattım.



Ojeyi fiyat performans açısından fazlasıyla sevdim.Fiyatı 2.50 lira olan bir ojeye göre ciddi ciddi harika bir iş çıkarıyor.Nail art çalışması basitlikten ölüyor ama şık değil mi? :) 

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Renge bayıldım, nail art hiçte basit değil çok şık dantel işlemesi gibi durmuş :) Ürünleri nerden alabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. Bence nailart çok şık olmuş ve ojenin rengini de çok beğendim!!!! Ben de iki ojesini aldım. Orange ve Mystical Purple. Orange'ın yapısı çok şeffaf ve benim beyaz tırnak uçlarımla anlaşamadı. Ama Mystical Purple'ı sevdim. Bu ojelerin sevmediğim yanı ise fırçalarının küt olması! Yani tırnak dibi kavislidir, küt fırça nedir yahu? Bir tek bu kısmı sürerken zorladı beni. Güle güle kullan, asıl ruj youmunu merak ediyorum :) Öpüyorum!!!!

    YanıtlaSil
  3. beğendim ben bu nail artı.. ojeleri de denk gelirse alıp denemek istiyorum.. ruj hakkında yorumunu da bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. nail art harika :))) oje de başlı başına harika duruyor, resmen bayıldım güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  5. Ben hiç sevemedim çünkü neredeyse hiç akışkan değil benimki. Sanki hamur sürüyorum. 2 adet oje seçtim biri emerald diğeri sierra red. renkler harika. Diğeri daha akışkan olmasına rağmen oda pütür pütür sanki içine birşey dökülmüş. İlk tanışmamız hiç mutluluk verici olmadı =(
    Nailart basit masit ama çok şık ve zarif ! bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)