BU BLOGDA ARA

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Note Kozmetik Rich Color Ruj // 13 Rapture

Note Kozmetikten ve kullandığım ojeden şuradaki yazımda bahsetmiştim.Bugün de Rich Color Ruj serisinden aldığım Rapture adlı şahane pembe rujdan bahsedeceğim.


Ton olarak tam da benlik bir ruj olduğu için alırken epeyce keyifle aldım, yapısal olarak da sevince keyfi ikiye katlandı.Kremsi yapısıyla sürümü oldukça rahat, rengini kolayca veriyor.




Bu rujun en sevdiğim yanı mat bir ruj olmasına rağmen dudakları kurutmaması.İçeriğindeki argan ve kakao yağlarıyla dudağa gün boyu bakım yapmayı ve dudakları nemlendirmeyi vaad ediyor.Dudakları nemlendiriyor ama vaad ettiği gibi uzun süreli bir nemlendirme sağlamıyor.



Rujun kalıcılığı da orta düzeyde. Tüm günü kurtaracak bir ruj değil.Özellikle bir şeyler yeyip içilince tazelenmesi şart. 



Sonuç olarak 18.90 TL'lik fiyatına göre performansını beğendiğim bir ruj oldu.Farklı markaları denemeyi seviyorsanız bir şans verebilirsiniz.

Sevgiler...

10 yorum:

  1. Güzel bi renk,yakışmış güle güle kullan :)


    merveylemakyajvemoda.blogspot.com bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel bir pembişmiş güle güle kullan .bende ulaştım note kozmetiğe malesef olumsuz cevap aldım ,denemeyi çok isterdim ürünlerini :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yerel bir mağazada buldum fiyatlar çok uçuk değil alıp deneyebilirsin ;)

      Sil
  3. süper renk! dudaklar süper zaten:) bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ben de çok sevdim canikom, dudak konusunda senle yarısamam ama :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yaşadigimnsehirde Arf kozmetik diye bir yer var oradan aladan aldim.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)