BU BLOGDA ARA

22 Mayıs 2014 Perşembe

I Love.. Duş Jeli Raspberry & Blackberry

Duş jeli kullanmaya uzunca bir süre ara vermiştim.Otacı Argan Sabun kullanıyordum.Sabunum bitince yenisi de alacaktım ama Watsons'un Dünya Kadınlar  Günü için gönderdiği paketten harika kokulu bu duş jeli çıkınca kayıtsız kalamadım açıkçası. Bitmeye yüz tutmuş sabunumu bir kenara bırakıp I Love.. Rashberry&Blackberry duş jelini açtım <3



I Love... serisi Watsons'a özel,iştah açıcı kokuları olan bir seri.Her ne kadar kokulu ürünleri sevmesem de serinin çilekli süt gibi kokan, enfes kremini kullanınca nasıl bir zevkten mahrum olduğumu anladım.O yüzden bu duş jelini büyük bir keyifle açtım. 
Duş jelinin ambalajı da serinin diğer ürünlerinde olduğu gibi fazlasıyla albenili ve kullanışlı.Ufak tahliye açıklığıyla ve kolayca sıkılan ambalajıyla ürünü almak oldukça kolay.



Bu duş jeli iştah kabartan kokusuyla kesinlikle yeme isteği uyandırıyor.Çocukluğumda bolca tükettiğim çilekli çokomeller gibi kokuyor,sadece kokusuyla bile duşa ayrı bir keyif kattığı yadsınamaz bir gerçek. Duş jelinin kolay köpürmesi ve cildi germeden temizliyor olması da ürünün diğer güzel ve önemli özelliği.Kokusunun kalıcılığı da oldukça iyi.

I Love.. serisi gerek el kremleriyle gerekse duş jelleriyle çok sevdiğim ürünleri barındıran bir seri.Bundan sonra diğer kokulu ürünlerini de deneyerek bu seriyle yoluma devam edecek gibi görünüyorum.Sizin bu seri ve ürünleriyle aranız nasıl?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)