BU BLOGDA ARA

6 Mayıs 2014 Salı

HC Hair Care Volume Shampoo // Hacim Veren Şampuan

Şu sıralar bir çok şampuan deneme fırsatı buldum.Aslında çok sık şampuan değiştirmezdim ama farklı markaların ürünlerini denemek de hoşuma gitmesi değil.Ürünlerin hiçbirinin kepek yapmaması da keyfime keyif kattı gerçekten. Daha önce şurada bahsettiğim Cyrene markalı şampuan bitince sırada bekleyen HC Volume Şampuanı kullanmaya başladım.


HC'nin Ovex ve Complex ürünlerini keyifle kullanınca hacim şampuanından da beklentim çok yüksekti. İçeriği oldukça temiz, SLS,SLES ve paraben,formaldehit içermiyor.Hafif,güzel bitkisel bir kokusu var.Yapı olarak normal şampuanlardan biraz daha akışkan. Rengi de içeriğindeki bitkilerden kaynaklı olsa gerek kahverengi.Pompalı şişesi oldukça şık ama ben sıkılarak ürün alınabilecek ambalajları daha kullanışlı buluyorum.




Şampuan diğer temiz içerikli şampuanlara göre fazlaca köpürüyor.İlk yıkamada her şampuanda olduğu gibi yeterli gelmiyor ama ikinci ve üçüncü yıkamada saçları oldukça güzel temizliyor.Keçeleştirme sorunu minimum düzeyde olmakla birlikte bu şampuanda da var,saçlarım kremsiz bile kolayca taranıyor. İlk yıkamadan itibaren saçlar yumuşacık oluyor ve hacim kazanıyor.Benim saçlarımın birincil ihtiyacı hacim,şampuanın vaadini yerine getiriyor olması beni oldukça memnun etti.




HC markasının diğer ürünlerini de severek kullanıyorum, bu şampuanda saç bakım rutinime girdi. Ovex'in biteninin yerine yenisini aldım,Complex'i yedekledim bu şampuanın da yedeğini alacağım. Yerli bir firmanın bu denli güzel ürünler üretmesi beni çok gururlandırdı gerçekten. Yerli bir firmaya uzunca bir süre para kazandıracağım :)

Sizde ürünleri inceleyip almak isterseniz sacbakim.com'dan kapıda ödeme fırsatıyla edinebilirsiniz.

*tanıtım ürünüdür.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. bu tür yazıları okudukça cesaretim artıyor ürünü denemek için.. çoğu zman en iyisi diye lanse edilen ürünlerin hiçbiri bu vaadi yerine getiremiyor..en azından bana öyle oldu... şu saç bakımına harcadığım kapitalle heralde 1 araba alırdıım okadar diyim..denesem mi ki artık buseriyi :/ mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim şimdi bu şampuanı. Hemen bir de sitelerinden inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Slm Abla ben Devran blogunu okudum hc hacim sampuan bana önerirmisin Abla saclarim yagli dökülen ince zayif suan comlex kullaniyorum düzenli haftada 2 kez şampuan olarak hacim sampuan bana iyi gelirmi suan DCL şampuan kullaniyorum fiyati 100 tl biraz pahali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Devran,
      Complex kullanıyorsan şaç dökülmesi problemin azalmıştır diye düşünüyorum.Ben ve bir çok kişide sonuç bu yönde oldu.Hacim şampuanından ben memnun kaldım, şu an kullandığın şampuana oranla uygun fiyatlı ve fiyat-performans açısından da başarılı bir ürün.Deneyebilirsin..Umarım sen de memnun kalırsın.Sevgiler..

      Sil
  4. Abla sana eposta attim son kez bi bakabilirmisin lütfen Abla çok özür dilerim siz bayansiniz daha iyi bilirsiniz sadece doğru olani bulmaya çalişiyorum Abla

    YanıtlaSil
  5. Abla eposta attim sana bi bakabilirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  6. Yazıyı yazalı 2 sene olmuş bundan sonra artık kaç tane şampuan kullanmışsındır kim bilir :)
    Asıl soruma gelicek olursak sitesi baya iyiydi yaani insanı alasın diye cezbediyor bi klasik olan hc şampuan olarak geçen var onun hakkında pek yazı bulamadım bide hacim şampuanı var işte de korktuğum yanı şu sitede özellikle ince saçlar için denmiş yaa bakıyorum saçlarıma bazı teller ince bazıları kalın ve kıvırcık saç düz desen düz deil kıvırcık desen hiç deil :)
    Bkınız;
    http://i.hizliresim.com/qEN9z5.jpg
    http://i.hizliresim.com/9Grvjk.jpg
    İşte bu yüzden hangi saç bakım ürünleri ni kullanıcağımu bilemiyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)