BU BLOGDA ARA

23 Mayıs 2014 Cuma

Golden Rose Color Expert Nail Polishes

Golden Rose'un kısa süre önce çıkardığı Color Expert ojeler dikkatimi çekince Golden Rose Store'dan ufak bir alışveriş yaptım.Ojelerden beğendiğim üç rengi aldım, birisini hediye ettim diğer ikisini de bir nail art çalışmasında birleştirdim.

Ojelerin şişesini ve fırçasını - flat fırça olması dolayısıyla - çok sevdim.Fırça sürümü oldukça kolaylaştırıyor. Kapakların renginin ojeyle aynı renkte olması da iyi düşünülmüş bir detay.Milyon tane ojenin içerisinden aradığımızı bulmamızı kolaylaştıracak bir yenilik olmuş.
Ojeler yapısal olarak da sevilecek cinsten.Hafif kremsi yapılarıyla sürümleri kolay.Fırça izi bırakmıyorlar.Tek katta tam kapatıcılık  sağlıyor,kuruma hızı da oldukça iyi.Ojeleri uzun süre tırnaklarımda tutmadığımdan,kalıcılık açısından net bir şey söyleyemeyeceğim.Sonuç olarak bu ojeler benden beş yıldız alabilecek kalitedeler.


Nail art çalışması olarak bu bayraklı ve çiçekli şekilleri tercih ettim.İnce uçlu fırça ve noktalama aleti ile kolayca yapılabilecek bir çalışma.Detay vermeye bile gerek yok,her şey görüldüğü kadar basit :)






Ojeleri elimde milyon tane oje olmasa her rengini alabilecek kadar çok sevdim.Deneyin siz de seveceksiniz..Nail art çalışmasını da beğendiğinizi umuyorum.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. ojelerin yapıları gerçekten güzel, nail artın çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kaç numara bunlar şeker? Ben de şimdi sipariş verdim ve 49 numara ile 46 numarayı aldım :) Bir de oje kurutucu cila aldım; bakalım aradığımı bulacak mıyım? :)) Nail art da çok güzel olmuş, ben de deneyeceğim diyeceğim ama evdeki minnakla çok iddialı bir cümle olacak :)))) Öpüyorum çok!!!!

    YanıtlaSil
  3. Bu ojelere bayıldım ben. Beğendiğim renklerini toplayacağım ilk fırsatta. Çalışman da çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Abla slm Abla ben devran hc hacim şampuani için yazdiklarini okudum bende kullanmak istiyorum ama içinde ASLA VE MLS bide AMODIMITHICONE yani silikon var bunlar beni korkutuyo zaten saclarim dökülüyor Abla lütfen cevabini bekliyorum epostam. ersin1982. tekin@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)