BU BLOGDA ARA

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Flormar Satin Matte Nail Enamel // Cobalt

Flormar Jelly Look serisini çıkarmış olsa da buralara yenice uğrayan bir önceki seri Satin Matte'den bir oje alıp deneme fırsatı buldum. 


Mat ojelerle aram hiç olmamasına rağmen,serinin renklerinin şişede çok canlı görünmesi gerçekten cezbedici geldi. Seriden sadece bir oje aldım, çünkü evdeki milyon tane ojenin yanına gelecek yeni bir arkadaşa asla ihtiyaç yok.Sadece denemelik oje aldığım için yeni çıkan serilerden bir tek oje almaya da devam edeceğim.

Satin Matte serisini diğer ojelerden ayıran özelliği içindeki gri simlerle dokulu ojelere benzemesi ve sürüldükten bir müddet sonra matlaşması.Pütürlü yüzey oluşturmaması benim için bu ojeye +1 puan kazandırıyor. Sürümü kolay, iki katta tam kapatıcılık sağlayan kuruma hızı da ideal olan bir oje.Matlığına rağmen sevdim!


Nail art ilhamım ise evdeki fayanslardan. Renklerle oynayarak şekilleri bu ojeye uyumlu hale getirdim. Gene sadece iki tırnağıma uygulama yaptım.Hem bu tarz çalışmaları gerçekten seviyor olduğum için hem de biraz tembel olduğum için :)Çalışmada noktalam aletleri ve meşhur Color Club nail art ojemi kullandım.Anlatılmaya gerek olmayacak kadar basit bir çalışma oldu.



Flormar'ın Satin Matte serisi benden tam puan aldı! Nail art çalışmasının da farklı reklerle değişik bir versiyonunu daha çalışacağım, sevdim yani. Sizin de düşünceleriniz merak ediyorum, paylaşın..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş! bu seriyi gerçekten çok başarılı!

    YanıtlaSil
  2. It's a beautiful and elegant manicure!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)