BU BLOGDA ARA

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Flormar Jelly Look Nail Enamel // Salmon Pink

Flormar'ın yeni serisi olan Jelly Look ojeleri bloglarda fazlaca görüp okuduğum için bir tane de olsa edinip denemek şart oldu.Flormar'ı bu kadar çok sık yeni bir seri çıkarmasından ve dolayısıyla beni bu serilerin peşinden koşturmasından dolayı kınıyor ve oje yorumlarına geçiyorum :)


Renk olarak -sanırım senenin trendi- olan pembemsi-yavruağzımsı bir renk olan Salmon Pink'i seçtim.Gene senenin başka bir trendi olduğunu düşündüğüm yarı kremsi yapısı ve flat fırçasıyla sürümü oldukça kolay.Tek kat diğer koyu renklerde kapatıcılık için yeterli olacaktır ama bu renk iki ince katla daha şık görünüyor.Kuruma hızı gayet iyi.Sevilesi bir oje!



Nail art olarak gene aztek figürleri tercih ettim.Bu figürleri kullanarak nail art yapmaya bayılıyorum!İki üçgen ve çeşitli çizgilerle şık sonuçlar elde etmek mümkün.Ne dersiniz?




Flormar'ın Jelly Look serisi de başarılı bir seri olmuş.Bu kadar başarılı ürünleri piyasaya sürmeye devam ederlerse cüzdanlardaki delikler büyüyecek gibi duruyor :) Peki siz bu ojeleri denediniz mi? Nail art hakkında ne düşünüyorsunuz? Paylaşın benimle..

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Bayıldım, bayıldım!
    Tırnaklarda aztek desenlere hayranım, hiçbir desen daha çok yakışmıyor bence tırnaklara.
    Salmon pink ise nefis bir renkmiş. Flormar serileri hakkındaki düşüncenize de katılıyorum, mat serisinin hevesini alamamışken bir de bunlar çıktı. Kınıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine ve emeğine sağlık :)) çok güzel olmuş zevkle okudum

    YanıtlaSil
  3. I love this Greek inspired mani!!

    YanıtlaSil
  4. desenler çok güzel olmuş! böyle pastel renklerin üzerine siyah çerçeveli desenler çok güzel duruyor ve kendini belli ediyor! bu solmon pink çok alınası bir renk. hangi markada görsem alıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. bende bu rengini seçmiştim ama çalışan kız zorla kırmızısını aldırdı.Çok şeker durmuş gidip bunu da alayım bari:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)