BU BLOGDA ARA

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Ecowell Organic Chamomile (Papatya) Yüz Toniği

Çok uzunca zamandır elimde beklettiğim,stok fazlalığından bir türlü sıra gelmeyen Ecowell Organic Chamomile (Papatya) toniği sonunda deneme fırsatı buldum. 


Ecowell Organik Papatya Yüz Toniği ICEA sertifikalı oldukça temiz içerikli bir tonik.Sentetik kimyasallar,silikon,paraben,SLS,SLES, renklendirici,parafin ve petrol türevleri içermiyor.İçerik olarak temiz ve organik sertifikalı olması toniği kullanmayı resmen zorunlu kılıyor. Cilt temizliğinin ikinci aşaması olan toniklemenin genel amacı,gözenekleri derinlemesine temizleyerek, sıkılaştırmak.Her ne kadar gözenek sıkılaştırma etkisini de görmesem de tonikleme aşamasını atlamıyorum.Bu toniği de pamuğa püskürterek sabah akşam cildimi temizliyorum.Tonik cildi germeden,kurutmadan güzelce temizliyor.Temizlemesinden oldukça memnunum, cildimi yumuşatıp,aydınlatıyor olması da toniğin sevdiğim özelliklerinden. İçeriğindeki papatya özleriyle cildi ferahlatıyor.Yaz aylarında cilde püskürterek ferahlamak mümkün.

 Aqua, **Myrtus Communis Leaf Water (Mersin Suyu), Glycerin, **Chamomilla Recutıta extract (Papatya Ekstrakt), Phenethyl Alcohol, Ethylhexylglycerin.

Toniğin tek sevmediğim yanı kokusu oldu.Kokusundan nefret ettim, resmen yanık gibi kokuyor.Temiz içeriğinden ve etkilerinden memnun olsam da kokusu tekrar alıp almama konusunda beni biraz düşündürdü.

Kokusunu sorun etmeyecekseniz organik içerikli, bu işlevsel ürünü alıp kullanabilirsiniz. Toniği Lila Kutu'dan ya da kendi sitesinden 39.90 Tl'ye edinebilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)