BU BLOGDA ARA

21 Nisan 2014 Pazartesi

Yves Rocher Noix de Coco Lip Balm // Hindistan Cevizli Dudak Koruyucu

Yves Rocher ürünleriyle gece-gündüz kremi aradığım sıralarda tanışmıştım.Gece gündüz kremlerini sevince markanın bir çok ürününü daha edindim.Genel olarak hepsini sevdiğim için - yazının sonuna linkleri ekleyeceğim- , geçenlerde instagram hesabımdan duyurduğum müthiş kampanyadan yararlanarak markanın ojesini de denemek için edindim.


Bu mis kokulu balm da o kampanyadaki hediyelerden, mandalinalı gloss tükenince glossun yerine geldi.Bu duruma sevindiğimi söyleyebilirim, glosslarla pek aram yok.
Balm delisi olarak bu balmı da sevdim.Ama öyle saçma bir ambalajı var ki açana kadar canım çıktı.Neredeyse ambalajını soyacaktım açabilmek için, o kadar yani.Keşke daha düzgün bir ambalaj yapsalarmış.



Balmın yapısını sevdim, yumuşak ve kolay sürülüyor.Kokusu ve belli belirsiz tadı hiç rahatsız etmiyor.Dudakları yağlandırmadan, ağırlaştırmadan, hafif ışıltı katarak güzel bir şekilde nemlendiriyor.Etkisinin kalıcılığı orta düzeyde, ama minik bir ambalajda olduğu için taşıması kolay. Tazelenmesi de saniyelik iş olduğu için sorun olacak bir durum değil.



Balmın fiyatı 9.90 TL.İçerik bilgisine ulaşamadım, sitede de sadece paraben içermediğini belirtmişler.Ben bu lipbalmı sevdim.Fiyatı size uygunsa ve kokulu,renksiz balmları seviyorsanız,bu ürüne şans verebilirsiniz.

Yves Rocher'in diğer ürünleri hakkındaki yorumlarım için,başlıklara tıklayabilirsiniz;

*Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi
*Yves Rocher Gestes D'institut / Soyulan Maske
*Yves Rocher Işıltı Veren Maske
*Yves Rocher Sebo Spesific Ultra Mat
*Yves Rocher Sebo Spesific Zero Defect
*Yves Rocher Asansörlü Göz Kalemi

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Ben de baska bir cesidini deneyip memnun kalmistim. Genel olarak Yves Rocher'nin urunlerinden memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandigim Yves Rocher ürünlerinin neredeyse hepsinden bende memnun kaldim.Bu da memnuniyetle kullandiklarimdan ;)

      Sil
  2. Ben aşık oldum bunun kokusuna elim diğer lipbalmlara gitmiyor kaç aydır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu gercekten cok guzel ♥♥

      Sil
  3. Ambalajı beni de deli etmişti,kabının bir kısmı da öyle gitti ambalaj soyarken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar zor actim ki, sanirsin icinden altinla kapli bisi cikacak :D Umarim bu sorunu ortadan kaldirirlar..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)