BU BLOGDA ARA

8 Nisan 2014 Salı

Yves Rocher Nail Lacquer & Dots

Yves Rocher'den yaptığım alışverişten daha önce bahsetmiş ve o alışverişte aldığım oje kurutucuyu da çok sevdiğimi belirtmiştim.O alışverişin ikinci ganimeti olan bu ojeden de biraz bahsetmek istiyorum.


Bazı ojeler var, bir ojeye o kadar para verilir mi tabusunu tamamen yıkıyor.Bu oje de fiyatını hak edecek kadar iyi.Yapısal olarak tam kıvamında ne su gibi akışkan ne de çok kremsi.Kolayca sürülüyor, renk vermesi oldukça iyi.Tek kat bile çoğunuza yetecektir.Ben gene de ikinci katı da uyguladım. Fırça izi kesinlikle bırakmıyor.Kuruma hızı  ideal, kalıcılık konusunda ise idare eder.


Nail art çalışmam da bu basit noktalardan oluşuyor.Altınla bu rengin uyumunu sevdim.Böyle hepsi ayrı telden çalan tırnaklar da gayet şık bir görüntü sergileyebiliyormuş. Bu tarz çalışmaları artık daha fazla yapacağım.




Yves Rocher oje benden geçer not aldı.Nail art ise oldukça kolay yapılan ama bir o kadar da janjanlı duran yapısıyla tercih edilebilir.İkisini de deneyin!

Sevgiler..

10 yorum:

  1. This is SUPER pretty, very well balanced and well composed!

    YanıtlaSil
  2. Gonca bende istiyorum bu tırnaklardan çok güzel olmuş ben yapamıyorum poff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ebru'cum bu oldukça basit bence denemelisin :)

      Sil
  3. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)