BU BLOGDA ARA

15 Nisan 2014 Salı

SKIN79 Smart Clear All in One Cleansing Gel // Hepsi Bir Arada Yıkama Jeli

Oldukça ünlü bir Kore markası olan SKIN79 ürünlerini deneyip yorumlamaya devam ediyorum.Markanın ürünlerini denemeyi çok istediğimden elimdeki ürünleri bir kenara bırakıp SKIN79 ürünlerini hemen kullanmaya başladım.


SKIN79 Smart Clear hepsi bir arada yıkama jeli yağlı/karma,gözenekli ciltlere uygun çok amaçlı bir temizleme ürünü.Makyajı/cildi hızlıca temizleyip, cildi pürüzsüzleştirmeyi ve nemlendirmeyi vaadediyor.Bu vaadlerini de gerçekleştiriyor.Bir miktar ürünü ıslattığım yıkama fırçama koyup, dairesel hareketlerle tüm yüzümü yıkıyorum. Ürünü direkt makyajımı temizlemekte kullandığım gibi sabah - akşam günlük cilt temizliğimi de bu jelle yapıyorum.Her iki türlü de cildi gerçekten etkili bir biçimde temizliyor ve pütür pütür yüzeyi gideriyor.Cildi kesinlikle kurutmuyor,germiyor. Yıkama işleminin ardından daha aydınlık ve yumuşacık bir cilt bırakıyor.Cildin yağ dengesini de koruduğu bir gerçek. Yağlı cildime gerçekten iyi geldi.
Ürünü kullanmaya başladığımdan beri, gözeneklerim üzerinde çok büyük bir etkisi olmasa da siyah noktalarımın azaldığını söyleyebilirim.


SKIN79 Smart Clear transparan, yarı akışkan ve az bir miktar suyla yeterince köpüren bir ürün.Belli belirsiz bitkisel bir kokusu var.Pompalı şişesiyle kullanımı kolay ve hijyenik.


150 ml ürünün fiyatı 35 TL. Piyasadaki bir çok muadil ürüne göre oldukça uygun fiyatlı, gerçekten iş gören bir ürün. Temizleme jeli arayışı içindeyseniz bir göz atın, memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ürünü incelemek ve satın almak için şuraya bakabilirsiniz.


*tanıtım ürünüdür.
Sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)