BU BLOGDA ARA

18 Nisan 2014 Cuma

Skin79 Fragrance Natural El Kremleri // Floral Blending & Fruit Blending

SKIN79 firmasının bana denemem için ürün gönderdiğinden şurada bahsetmiştim.Paketten bir çok güzel ürün çıktı.Sıra el kremlerine geldi.


Niosinamid,Adonezin ve tam nemlendirme için %10 oranında Shea yağı içeren yaşlanma ve leke karşıtı etkisi olan Fragnance Natural serisine ait kremleri uzunca bir süredir kullanıyorum.



Serinin Floral Blending ve Fruit Blending adında mis kokulu iki kremi var.Kremlerin yapısı oldukça kıvamlı. Az bir miktarı bile tüm eli nemlendirmeye yetiyor. Kremin koyu kıvamına karşılık emilimi kolay ve yağlandırmıyor. Kuru ele uygulandığında ilk başlarda yumuşatıp nemlendiriyor ama kısa bir süre sonra sanki elinize pudra sürmüşsünüz gibi bir his yaratıyor.Anlık bir nemlendirmenin ardından neredeyse elleri kurutuyor. Nedeni ne bilemiyorum ama maalesef hoş bir durum değil.Bu sorunu aşmak için ellerimi yıkadıktan sonra,ellerim hafif nemliylen kremleri uygulama yoluna gittim.Böyle uygulanınca nemlendirmesi gayet yeterli oluyor ve pudralaşma yaşanmıyor.


Kremlerin ikisinin de belirgin,yoğun ve güzel bir kokusu var.Uyguladıktan bir müddet sonra kokular hafifliyor.Buna rağmen kokuya çok hassas kişileri biraz rahatsız edebilir.Mesela ben kullandığım ilk gün kokudan rahatsız oldum fakat, zamanla burnum alıştı ve rahatsız olmadan kullanmaya devam ediyorum.
yaşlanma karşıtı etkisi var mı yok mu herhangi bir değerlendirme yapamadım.Ellerimde leke ve kırışıklık olmadığı için diğer etkilerini de gözlemleme fırsatım olmadı maalesef.


Kremlerin dış görünüşünü çok cezbedici buldum, 30 ml'lik çok şık ambalajlarda piyasaya sunulmuşlar.Köşeli kapağıyla baş aşağı devrilemden duruyorlar.Tahliye açıklığının dar olması da bu ambalajların sevdiğim özelliklerinden oldu.Ürün israfını kesinlikle önlüyor.


Ürünler hiyalüronik asit, çeşitli bitki ve meyve özleri, shea yağı, bitkisel özlü bazı yağlar ve baharat özleri içeriyor.

Ürün 30 ml'lik ambalajda 15 TL'ye satılıyor. Pudralaşma sorunu beni rahatsız ettiği için elimdekiler bitince almayı düşünmüyorum.Bu ürünü kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum, aynı sorunla karşılaşanlar var mı merak ediyorum.



*Tanıtım Ürünüdür.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)