BU BLOGDA ARA

2 Nisan 2014 Çarşamba

Sephora Nail Patch Art - Wild&Free / Kendinden Yapışkanlı Oje Bantları

Oje bantları nail art seven ve yapamayan ya da yapmaya fırsat bulamayanlar için harika, pratik ürünler.Açıkcası ben de seviyorum bu ürünleri, kendim nail art çalışıyor olsam da sağ elime desenleri çizmek çok vaktimi alıyor.O yüzden şık tırnaklara bu pratik ürünlerle sahip olmak oldukça keyifli :)
Daha önce Avon ve Sally Hansen markalarına ait bantları denemiş ve uygulamasını anlatmıştım.



Denediğim üçüncü oje bandı ise Sephora markasına ait.Sevgili  +Basak Celik  Sephora indiriminden benim için almış.Hediyesi için canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum :)


Paketin içinden toplam 16 adet yapışkanlı oje çıkıyor.Bendeki bantlar altın pullu oje üzerine siyah zebra desenli.Nasıl yapıdığını anlatan klavuzda Türkçe yok, İngilizce ile idare etmek gerekiyor.




Bantların yapıştırması çok kolay.Açıkcası bu kadar uğraştırmadan yapışması çok hoşuma gitti. Kısaca anlatacak olursam;

Oje bantlar üç katmandan oluşuyor.Birinci katman yapışkan kısmı koruyor,üzerinde oje bandı var ve en üstte oje bantlarının zarar görmesini engellemek için şeffaf bir koruyucu var.Tırnağınıza uygun bandı seçtikten sonra, en alltaki kağıdı çıkarıp bantları tırnağa dipten başlayarak yapıştırıyorsunuz.Yüzeyi ve tırnak kenarlarını nazikçe düzeltip bandı tam olarak yapıştırıyorsunuz.Daha sonra üzerindeki şeffaf bandı alıp,tırnak ucundaki fazla kısmı kağıt törpü ile hafifçe törpüleyip koparıyorsunuz.Bantları elle tırnak altına itilerek bile koparmak çok kolay.Daha sonra hafifce törpüleyerek düzeltmek mümkün.

Bantlar üzerindeki şeffaf koruyucuyu çıkardıktan sonra düzeltme işlemi yapmamaya özen gösterin, çünkü zedeleyebilirsiniz.




Bantların tırnaktaki duruşu oldukça şık.Kalıcıklıkları da çok iyi.İyi yapıştırılır ve tırnak uçları da güzel törpülenirse istediğiniz kadar ellerinizi yıkayın,duş alın bozulmuyorlar.Rahatsızlık vermiyorlar.

Çıkarırken de aseton kullanmak yeterli.






Sephoranın tırnak bantları benden tam not aldılar.Fiyatını bilmiyorum ama Sephora indirimi hala devam ediyorsa ürünlerin fiyatı bütçenize uygunsa muklaka deneyin.Seveceksiniz :)

Sevgiler..

11 yorum:

  1. Kuzum güle güle kullan!!! Yalnız gerçekten çok şık durmuş ya, bir gittiğimde kendime de alayım. Daha önce başka markalarınkini kullandım ama memnun kalmadım. Ama sende görünce bu aklımı çeldi :D Öperim seni pek çok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Gerçekten çok şık ve kullanışlı.Soyulmadan sağa sola takılmadan kullanabilmek büyük konfor. Sayende kullanma şansı elde ettim.Çok çok öperim :)

      Sil
  2. They are really pretty, I love the glitters, they are like glowing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I loved them too :) Thank you Maria <3

      Sil
  3. Güle gül kullan canım çok güzel durmuş tırnaklarında

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Gonca, gerçekten çok şık durmuş ben de daha önce başka markalardan denemiştim ama elimi yıkadığımda direk soyulmaya başlamıştı. Senin kullandığın bu üründe tırnağa yapıştırdıktan sonra üzerine Top coat gibi bir şey sürdün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilek;
      Öncelikle cevap vermekte geç kaldığım için kusura bakma.Top coat uygulamadım, daha önce kullandığım avon tırnak bantlarına uygulamıştım kabarıp baloncuklanmıştı.O yüzden buna uygulamadım, gerek de kalmadı zaten.
      Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkürler:) ben de yeni farkettim yanıtladığını:) sevgiler xxx

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)