BU BLOGDA ARA

1 Nisan 2014 Salı

Oriflame Perfect Allık // Fresh Pink

En çok sevdiğim renkli kozmetik ürünü kesinlikle allıklar.Yer yüzündeki tüm allıkları bana verseniz hayır demem.O yüzden allık koleksiyonuma eklenen her yeni ürün benim için mutluluk kaynağı! Koleksiyonuma son eklenen allık ise Oriflame Perfect Blush // Fresh Pink oldu.Bugün de bu sevimli allık yazının konğu olacak :)


Diktörtgen, siyah ambaljı gayet şık.Ambaljın içinde 4 gr ağırlığında bir allık, bir de ayna var.Çantada kolayca taşınabilecek nitelikte bir allık,aynası olması da bir avantaj.




Fresh Pink; adından da anlaşılabileceği gibi doğal duruşuyla adını hak eden güzel tonlu pembe bir allık.Allığın pigmentasyonu gayet iyi.Allığı kazımadan fırçaya almanız mümkün.Tozutma problemi kullanılan fırçanın niteliğine bağlı olarak değişiyor.Yumuşak kılları olan bir fırçayla ( Real Techniques - Blush Brush)  kullanıldığında tozutma problemi neredeyse yok ama daha sert kılları olan bir fırçayla  (The Balm -Pwder to the People) uygulamaya kalktığınızda tozutuyor. Yanakta duruşu gayet doğal, ışıltısız olması da bu doğallığı destekler nitelikte. Allığın kalıcılığı ise orta düzeyde, tüm gün aynı canlılıkta kalmıyor. Soluklaştığı,hatta gün sonunda silindiği için tazelemek gerekir.



İçerik Listesi
talc, mica, magnesium stearate, dimethicone, hydrogenated polyisobutene, c12-15 alkyl benzoate, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, caprylyl glycol, propylparaben, tocopheryl acetate, methylparaben, parfum, tin oxide, ci 77891, ci 77491, ci 15850, ci 77499, ci 77492


Beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm bu allık günlük hafif makyajlarda kullanılmak için gayet uygun.İndirimsiz fiyatı 26.90 TL ama indirimleri takip ederek gayet makul fiyata almak mümkün.Allığın farklı zevklere ve ten rengine hitap eden 3 rengi var.Diğer renklerini buradan inceleyebilir hatta allığın içeriği sizin için uygunsa beğendiğiniz renge fırsat verebilirsiniz..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Evet ya, bütün allıkları bana verseler, benim de itirazım olmaz :)) Tam baharlıkmış bu renk, güle güle kullan fıstık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):):) allık canavarıyız vesselam!! Gerçekten çok güzel bir renk ben de çok sevdim :)

      Sil
  2. Baya başarılı bir allık olmuş narsın allıklarına benziyor çok beğendim güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, daha önce Nars denememiştim. Dupe denemişim demek ki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)