BU BLOGDA ARA

16 Nisan 2014 Çarşamba

NYC Expert Last Nail Polish - Fine Red Vine

 Gençlik yıllarımda kırmızısız asla yapamayan benim bu kırmızı aşkından nasıl ve ne zaman vazgeçtiğim tam bir muamma. Artık çiğ ve buradayım diyen kırmızılardansa bordoya çalan kırmızı renk tercihim. Daha şık ve alımlı buluyorum bu tarz renkleri.



Bu açıdan NYC'nin Fine Red Vine rengi tam benlik bir renk.Tam da istediğim gibi kırmızıya çalan bir bordo.Tek katta yeterli kapatıcılık sağlamıyor ama ikinci katta harika bir görüntü çıkıyor ortaya.Ojenin sürümü kolay, fırça izi bırakmıyor, çabuk kuruyor.Kalıcılık açısında 10 güne kadar dayanıklı mi bilemem ama 2 gün soyulmadan kullandım.



Oje postlarını kısıtlı bir zamanda hazırladığımdan bahsetmiştim, o yüzden bir müddet detay çalışamayacağım. Fine Red Vine rengini, Elite markasına ait bu soft mavi ile kombinledim. Elite ojeleri de oldukça başarılı buluyorum.Sürümü kolay,kapatıcılıkları iyi. Mesela burada ojeyi tek kat uyguladım, rengini de çok net bir şekilde elde etmiş oldum.Yıldız şeklindeki taşlarla maniküre biraz canlılık kattım.



Bu iki rengin birbirine çok yakıştığını düşünüyorum Ortaya çıkan görüntü beni çok mutlu etti. Peki siz beğendiniz mi?

Sevgiler..

10 yorum:

  1. It's very pretty - and I love the combination!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, ı love them too!!

      Sil
  2. Yaa ben çok zorlandım bu Fine Red Wine'ı sürerken... bende ojelerle ilgili bir sıkıntı var sanırım :)) Öperim fıstık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bol alınca hemen tırnak diplerine yayılıyo ama fırçayı iyice sıyırıp sürdüm canım o zaman kolay sürülüyo.İki ince kat uygulayınca sorun olmuyo :) Bende öperim canımcım :)

      Sil
  3. Goncacım çok şık durmuşlar yalnız ilginç bir şey var dün ben yorum yazmıstım bu çalışmana ama sanırım yayınlanmamıs:) hatta bu tırnak süslemelerini direk ojeyi sürdüğünde ojenin kurumasını beklemeden üstüne ekleyıp ustune top coat mı suruyorsun dıye de sormuştum:) ben flormardan aldığım bu tarz suslemeleri bahsettiğim gibi kullandım ama aksam olmadan tırnaklarımdan çıkıp kayboldular:) bir taktiği var mı? Sevgiler xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilek. Dün yazdigin yorum yorum kutusuna düşmemiş maalesef şimdi spam kutusunu kontrol edecegim.Soruna gelince ben ojenin ikinci katini sürüp ojenin üzerine yapistiriyorum.Bir yere takilmadigi surece dusmuyorlar.Bu taslari tapistirmak icin takma tirnak yapistiricisi da kullanabilirsin.tasin altina kurdanla yapistiriciyi uygulayip kuruyan ojenin üzerine uygulayabilirsin:) Sevgiler..

      Sil
  4. Goncacım çok şık durmuşlar yalnız ilginç bir şey var dün ben yorum yazmıstım bu çalışmana ama sanırım yayınlanmamıs:) hatta bu tırnak süslemelerini direk ojeyi sürdüğünde ojenin kurumasını beklemeden üstüne ekleyıp ustune top coat mı suruyorsun dıye de sormuştum:) ben flormardan aldığım bu tarz suslemeleri bahsettiğim gibi kullandım ama aksam olmadan tırnaklarımdan çıkıp kayboldular:) bir taktiği var mı? Sevgiler xx

    YanıtlaSil
  5. Goncacım çok şeker olmuş bu:) ama ilginç bir şey oldu dün yorum yazmıştım bu çalışmana hatta ben de bu süslerden kullandım ama gün bitmeden tırnaklarımdan düşüp kayboldular demiştim. Bir uygulama taktıği var mı ben ojei sürüp kurumasını beklemeden direk süsleri eklemiştim ve üzerine kurutucu geçmiştim. düşmemesi için sen yapıştırıcı mı kullandın? Sevgiler xx

    YanıtlaSil
  6. Goncacım çok pardon yazarken anlamadığım bir şekilde sürekli kaydettim herhalde burda aynı şeyleri sorup durmuş oldum:) silemiyorum da silmeyi denedim ama sen siler misin? :) çok teşekkür ederim:) sevgiler xx

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim bunu ^_^ Yıldızlı taşlara bayıldım. Çok severim yıldız figürlü şeyleri. Nereden almıştın acaba ^_^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)