BU BLOGDA ARA

30 Nisan 2014 Çarşamba

Metalic! // Nail Art

Farklı renklerle kombinlenmiş tırnak modası beni fazlasıyla sardı.Bugün de bordo ve metalik griyi bir arada kullanarak basit bir süsleme yaptım.


Orta parmak tırnağıma beyaz oje uygulayıp üzerine bordo çiçekler yaptım.Çiçek yapımını daha önce birçok kez anlatmıştım hatta videosunu bile çekmiştim.


Gri oje ise Watsonslarda bulabileceğiniz Color Club Nail Art Ojesi.İnce fırçasına bolca oje alıp yüzük parmağıma uyguladım.Üçgenleri yapmak ise ojenin ince uçlu fırçası sayesinde oldukça basit.





İki elin tırnaklarına da kolayca uygulanabilir bir süsleme olması ve şık görüntüsüyle benim çok sevdiğim bir çalışma oldu.Siz ne dersiniz?

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Color Club'ın rengi de çok muhteşemmiş, nail art da şahane olmuş! Kıskandım, bunu da denerim bence ben hihih :))) Öptüm fıstık!!!

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ya çok beğendim morun tonuda çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Goncişkom ne yapsa güzel olur, Şahaneaa olmuş.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)