BU BLOGDA ARA

10 Nisan 2014 Perşembe

Lollipop!! // Nail Art

Geçenlerde instagramda Nailitmag! hesabının düzenlediği bir yarışma olduğunu gördüm.Yarışmanın konusu 'şeker' desenli tırnaklardı. Ben de o yarışmaya katılabilmek için lolipop deseni çizdim.Yarışmaya katıldığım deseni sizlerle de paylaşmak istedim.


Aydınlık bir görüntü olsun istediğim için,baz olarak beyaz oje kullanmayı tercih ettim. Daha sonra yeşil,turuncu ve sarı sarmallar yaparak şekeri çizdim.Siyah sapları da yapınca şekerler tamamlanmış oldu.


Sarmalları yapmak için sadece ince uçlu fırça kullanmak yetiyor.Oldukça basit,bol renkli ve eğlenceli bir çalışma oldu.









Ne dersiniz, bu şekerlerle Nail it Magazine sayfalarını süsleyebilir miyim?

Sevgiler..

11 yorum:

  1. That looks so sweet - can I have a lollipop please ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş konuya uygun inş.kazanırsın canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, bakalım ne olacak sonuç :)

      Sil
  3. Ay bayıldım!!!! Senin gönderdiğin fırçalar asyesinde harika güller yapıyorum artık :D Lolipopu da denerim ki!!! Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canımcim <3 Gülü yapan bunu da yapar bekliyorum sonucu :) Öptüm!

      Sil
  4. Merhaba Gonca dün akşam baya bir uğraş sonucu sarmallar ile tırnaklarıma gül yapmaya çalıştım ama benimkiler gülden çok neye benzedi ben de anlamadım:( kullandığın fırçaları nerden aldığını öğrenebilir miyim? bir önerin var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç deneme sonrasında istediğin sonucu elde edeceğine eminim ;) Fırçaları Ebay'dan aldım Dilek'cim. Ama Clarie's varsa yakınlarında bi uğra orada da satılıyor..Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Gonca'cım:) bakacağım ilk fırsatta:)

      Sil
  5. Ba-yıl-dım ^^ Renk uyumu da çok güzel olmuş umarım istediğin gibi olur sonuç da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler.. Sizler beğendiyseniz zaten kazandım demektir <3

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)