BU BLOGDA ARA

7 Nisan 2014 Pazartesi

HC Hair Care Complex // Dökülmeyen, Hızlı Uzayan,Sağlıklı Saçlar

HC Hair Care ürünleriyle ilk olarak Ovex ile tanışmıştım.Ovex o kadar başarılı ki keyifle kullanıp bitirdim.Yenisini sipariş edeceğim. Ovex'ten sonra kullanıp çok sevdiğim bir diğer HC Hair Care ürünü ise Complex oldu.


HC Complex içinde hiç kimyasal barındırmayan , 14 farklı bitki özü/ bitkisel yağ içeren harika bir saç bakım ürünü. Buram buram zeytin yağı kokan Complex,organik zeytin yağının yanı sıra 13 farklı mucizeyi de bu şişenin içinde barındırıyor. Bunlar; sinemaki,biberiye,çörekotu yağı,dulavrat otu,susam yağı,ısırgan otu,hint yağı,kekik,papatya,badem yağı,jojoba yağı,fındık yağı,buğday yağı. 

%100 bitkisel içerikli Complex aşağıdaki tabloda görüldüğü gibi 6 farklı amaç için kullanılabiliyor.


Saçta uzun süre bekletilen ürünleri sevmesem de, Ovex'ten memnun kalınca içeriği bu kadar temiz ve doğal Complex'in etkilerinin memnun edeceğini düşündüğümden ürünü kullanmaya karar verdim.Ürünü haftada iki kez diplerden başlayarak, boyları da dahil tüm saçlarıma uyguluyorum ve 2 saat saçlarımda bekletiyorum.(Dilerseniz siz gece yatmadan önce sürüp sabaha kadar da saçlarınızda bekletebilirsiniz.) Daha sonra saçlarımı her zamanki gibi yıkayıp, duruluyorum.İlk şampuanlamada neredeyse temizleniyor.



8 kullanım sonrası gözlemlediklerime gelirsem;
*Saçlarım çok parlak ve yıpranmış uçları da dahil olmak üzere daha sağlıklı,canlı görünüyor.Eski mat ve cansız saçlarımı bilenler saçlarıma ne uyguladığımı sorar oldu.
*Saç dökülmesi sorunum fazlasıyla azaldı. Complex kullandığım zamanlarda saç kremi, saç açıcı sprey kullanma ihtiyacım ortadan kalktı.Saçlarım kolaylıkla taranıyor.Yani bir ürün ile bir çok ürünün etkisini yakalamak mümkün.
*Saçlarımın doğal şekli ortaya çıktı.Hiç bir şekillendirici ürün (jöle, köpük,sprey vs.) uygulamasam da saçlarım kabarmıyor, elektriklenmiyor. Ve dahası kolay şekil alıyor, şeklini de uzun süre koruyor.
*Saç derisi ve kepek problemi yaşamadığım için bu sorunlar üzerine etkileri hakkında birşey söyleyemeyeceğim ama ürünü uyguladıktan sonra saç derimin nefes aldığını hissediyorum.
*Son olarak saçlarım zaten çok çabuk uzadığı için ürünün saç uzatma etkisi üzerinde görüş bildirmem yanlış olur diye düşünüyorum. 

Şık cam şişesini beğendiğim,pompalı kapağıyla kolayca alınıp uygulanabilen bu mucizevi ürünü çok severek kullanıyorum.Saç bakımında Ovex ile birlikte uzunca bir süre de kullanacağım.

Siz de Complex mucizesinden faydalanmak isterseniz sacbakim.com'dan kapıda ödeme fırsatıyla sipariş verebilirsiniz.Firmanın sosyal medya hesaplarını takip ederek fırsatlardan ve ödüllü yarışmalardan haberdar olabilirsiniz.


Sevgiler..

4 yorum:

  1. Valla ben de çok beğendim bu ürünü. Saçlarım daha parlak kesinlikle ve hiç dökülmüyor. Ama asıl doğumdan sonra denemeyi düşünüyorum :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten verilen parayı kuruşuna kadar hak ediyor.Hiç bir saç ürününü bu kadar uzun süre kullanmamıştım. Ovex ve Comples saç bakım rutinime hızlı bir giriş yaptı yenilerini aldım bile :) Sende güle güle kullan kuzum, öptüm!

      Sil
  2. Hihi süper ürün cidden de ben de severek kullanıyorum ama bu aralar tembellik edip kullanmadım yine nemsiz kaldım saçlarım, yeniden başlamalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişşt tembellik yok! Ben de saçta bekletilen ürünleri hiç sevmem ama bu yağı haftada iki kere mutlaka kullanıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)