BU BLOGDA ARA

9 Nisan 2014 Çarşamba

Golden Rose Makyaj Temizleme Mendilleri

Makyaj temizleme mendilleri her ne kadar cildi tamamen makyajdan arındırmasa da, acil durumlar için oldukça pratik ürünler.Ben genel olarak bu mendilleri makyaj hatalarını düzeltmekte ve cildimi yıkama öncesi temizlemekte kullanıyorum.

 


Genelde Bebak markalı medilleri kullanıyor olsam da,Golden Rose Makyaj Temizleme Mendillerini de  indirimde görünce kayıtsız kalamadım.Denemek üzere iki adet edindim.
Bir pakette toplam 25 adet mendil bulunuyor.Mendillerin pH değeri 5.5 ve içeriğinde alkol yok.Göz ve yüz makyajını temizlemekte kullanılabiliyorlar.
Mendiller ne çok kuru,ne de çok ıslak.Günlük makyajlarda kullandığım hafif yapılı maskaralarla yapılmış göz makyajını çok ovalamaya gerek olmadan,gözleri yakmadan rahatça çıkarıyor.Ama They're Real gibi zor çıkan maskaraların temizliğinde yetersiz kalıyor.Ten makyajı temizliği için bir tek mendil tüm yüze yetiyor.Cildin yıkayarak temizlenmeyeceği durumlarda,ikinci bir medille daha iyi bir temizlik gerekiyor.Mendiller yüzü germeden, kurutmadan temizlik sağlıyor.Kokusu da oldukça ferah ve güzel.


 

İçerik olarak tercih edebileceğiniz bir ürün ise denemenizi öneririm.Her ne kadar tek başına cilt temizliği için yeterli bulmasam da özellikle tatile çıkarken çok pratik oluyorlar.Ayrı ayrı temzileyiciler taşımaktansa çantaya bile sığabilecek olan bu ürünü almak daha mantıklı diye düşünüyorum :)


Peki siz makyaj temizleme mendili kullanıyor musunuz ve denediğiniz makyaj temzleme mendilleri neler? Paylaşın benimle..


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)