BU BLOGDA ARA

28 Nisan 2014 Pazartesi

Elite Likit Rujlar // 13 Renk

Daha önce Elite likit rujdan bahseden bir yazı yazmıştım.O yazıda 116 numaralı rujdan bahsetmiştim,bu postta likit rujların  13 rengini daha sizlerle paylaşacağım.

Rujları yapısal olarak çok sevdiğimi söyleyerek başlamak istiyorum yazıya.116'yı da çok sevmiştim.Nemlendirmeleri oldukça iyi olan rujlar,ıslak ve parlak bir görünüm veriyor.Yağlı ve yapışkan his bırakmıyor olmaları rujların en önemli artı özelliği bence.Kalıcılıkları orta,1.saatin sonunda parlaklıkları kayboluyor ama renkler yerli yerinde duruyor. Genel olarak çoğu kokusuzken bazı renklerde meyve kokusu hakim,rahatsız etmekten öte bu hoş kokular cezbediyor diyebilirim.


101'den 107 numaraya kadar olan rujlardan 101 ve 107 numaralı olanlar barbie pembesi olarak tabir edilebilirler.Dudaktaki pürüzleri belli etmeye çok müsaitler, o yüzden bu rujlar kullanılmadan önce peeling yapmak şart. 


109'dan 112'ye kadar olanlarda ise minik ışıltılar var.109 numaralı soğan kabuğu engindeki ruj aslında renk olarak çok hoş olsa da içindeki simlerin fazla oluşu rengi aşırı derecede metalikleştirmiş. Daha az sim içerseymiş yada hiç sim içermeseymiş on numara ruj olabilirmiş.Bu haliyle sevdiğimi söyleyemeyeceğim.
110 numara ise daha önce kullanmaya fazla cesaret edemediğim tatlı bir şeftali rengi. Hot Mama allığımla şahane olacak!
Diğer renklerdeki simler göze batmıyor,hoş bir ışıltıları var.



114-115-117 ise klasik pembegillerden,keyifle kullanılabilirler :) Bunlar dışında serinin bir adet şeffaf parlatıcısı ve bir adet de simli parlatıcısı var.Simli olan rujların üzerine sürüldüğünde güzel sonuçlar ortaya çıkarır diye düşünüyorum.

Rujların barbie pembelerini renk olarak bana uymadığı için kullanamayacağım.Onun dışındaki tüm renkleri keyifle sürüp sürüştüreceğim. Peki siz Elite Rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.


Elite Kozmetik Facebook
Elite Kozmetik Twitter

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)