BU BLOGDA ARA

25 Nisan 2014 Cuma

Elite Glitter Nail Lacquer

Elimde bir çok Elite marka oje var.Hepsi için ayrı ayrı yazı yazmadım ama çalışmalarımda kullanıp çoğunun nasıl durduğunu gösterdim.Diğer renkleri kullandığım çalışmaları linkini yazının sonu bırakacağım.Merak edenler bakabilir.


Bugün ise markanın iki tane glitter - simli - ojesini bir arada kullandığım bir çalışma yaptım.Ojelerin ikisinin de içinde ışık altında kendini gösteren gri simler var. İki ojeninde sürümü kolay ,fırça izi bırakmıyorlar,iki katta tam kapatıcılık sağlıyorlar. Kuruma hızları da fena sayılmaz katları ince tutarsanız vakitlice kuruyorlar.


Çalışma oldukça basit ama farklı renkleri kombinleyerek çok şık tırnaklara uğraşmadan sahip olunabiliyormuş. Gerçi elimde bekleyen örnekleri çalışmak için can atıyorum ama bu şekilde de hoş sonuçlar aldığım için çok da mutsuz sayılmam :)



Çalışma hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum :) 

Diğer çalışmaların linkleri;
Holografik Oje http://goncaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/01/elite-holo-nail-polish-white-flowers.html
Turuncu Oje http://goncaninguncesi.blogspot.com.tr/2013/11/orange-nails-with-black-dotticure.html
Kırmızı Oje http://goncaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/01/daisy-nail-art-video.html
Mavi Oje http://goncaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/04/nyc-expert-last-nail-polish-fine-red.html

Renkli Günler..Sevgiler..

5 yorum:

  1. Ama bunu en kısa zamanda, hatta bu haftasonu falan denemem lazım benim, nasıl güzel olmuş!!!! Ellerine sağlık!!!! Fekat o kocaman yuvarlaklar nasıl o kadar düzgün olabilmiş hayretindeyim şu an :))) Muckmuckmuck!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm begenmene cok sevindim, o kocaman noktalari nail art fircamin arkasiyla yaptim :) optumoptum optuuuum :)

      Sil
  2. I totally love this mani, it's very beautiful!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you maria! I work hard these days so mymanis very easy :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş goncişkom welcome back:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)