BU BLOGDA ARA

12 Nisan 2014 Cumartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler

Bitenler yazısı yazmak ne keyifli! Şimdi buradaki her şeyin yerine yenisi alınacak, yuppi! Gene her zamanki gibi en çok bitenler banyo ürünleri oldu. Elimde bir çok ürün olduğu için yerlerine yenilerini şimdilik alamasam da listemi oluşturdum bile!


HC Hair Care OVEX : Çok çok severek kullandığım, gerçekten verilen parayı kuruşuna kadar hak eden, vaadlerini gerçekleştiren bir ürün.Saçlarım artık daha parlak, dolgun ve sağlıklı. Bitenin yerine yenisi alındı bile! Detaylı yazısını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

Otacı Güllü Bebe Şampuanı : Minik kuzum severek kullandı.Buradaki kozmetik mağazalarında bulamadığım için alamadım ama İzmir'e gidersem alacağım ya da birileri gelirse sipariş vereceğim.Detaylı yazı için başlığa tık!
John Frieda Saç Kremi ve Şampuan : Bu deneme boy ürünleri sevdim ama içerik olarak market raflarında bulabileceğiniz herhangi bir şampundan/saç kreminden farklı olmadığı için bir daha almayacağım.
Cyrene  Tea Tree & Lemon Şampuan : Severek kullandığım bir şampuan oldu. Ama son bir kaç yıkama da saçlarımı başlardakinden daha fazla keçeleştirmeye başladı.Başka bir şampuanla dönüşümlü kullanılması daha uygun olur diye düşünüyorum.Detaylı yazı için başlığa tık!



Clean & Clear Siyah nokta Temizleyici Peeling : Etkisinin nasıl olduğunu bile unuttuğum bir ürün.Çok uzun zamandır kullanmıyordum son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gitti.
Bebak Yüz Temizleme Jeli : Uygun fiyatlı güzel bir temizleyici ama elimde bir çok temizleme jeli olduğu için almayacağım.Detaylı yazı için başlığa tık!
Arko Nem El Kremi : Bildiğimiz Arko Krem, ekstra söylenecek bir şey yok.
I Love... Strawberries & Milkshake El Kremi : Mis kokulu, güzel nemlendiren bir krem. Detaylı yazı için başlığa tık!



Bioderma Sebium Pore Refiner : Çok beğendiğim bir ürün olmadı, öylesine kullanıp bitirdim. Detaylı yazı için başlığa tık!
Flormar X5 Turbo Boost Maskara : Uygun fiyatlı, güzel bir maskara. Detaylı yazı için başlığa tık!
Loreal İnfallible Pudra : Rengi koyu geldiği için çekmecede bekleyip durdu, sonra da çöpe gitti!
Avon Soft Musk Parfüm : Çok sevdiğim hafif kokulu bir parfüm. Defaten alıp bitirdim, gene alabilirim.
SKIN79 Süper BB Krem : Yazısını yakında yazacağım.

Ben de bu ay bitenler böyleydi! Yenilere epeyce yer açıldı. Sizler neler bitirdiniz bakalım? 

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Tam da denk gelmiş bitenler yazılarımız :) I Love ürünlerini çok merak ediyorum,en kısa zamanda denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yarına yazıyorum bitenler yazısını :) Gelsin yeniler!!! Öperiiim!!!

    YanıtlaSil
  3. HC Hair Care OVEX merak ettiğim ürünler arasında benim de

    YanıtlaSil
  4. oooh goncişkom darısı benim başıma:)şampuan krem dışında bişey bitmiyor:) gözüm gönlüm açıldı valla!:)

    YanıtlaSil
  5. Ben John Frieda şampuanlardan çok memnun kalmıştım. Kuaförde açılmış yıpranmış saçlarıma çok iyi gelmişti :) Ben bu ara çok şey bitirdim. Yazısını yazsam da atsam :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)