BU BLOGDA ARA

4 Mart 2014 Salı

Yves Rocher Fluid Séchage Express // Ekspres Oje Kurutucu

Yves Rocher'den geçtiğimiz günlerde çok karlı bir alışveriş yaptım.Aslında hiç ihtiyacım yokken,15 TL'lik alışverişlerde geçerli kampanya kodu ile 10 TL indirim ve iki orjinal boy ürün hediye olunca dayanamayıp alışveriş yaptım.Fırsattan istifade Yves Rocher oje de denemiş olacağım.


Benim aldıklarım oje ve oje kurutucu.Toplamda 9.90 TL ödeyerek fotoğraftaki her şeye sahip oldum. Express Göz makyaj temizleyicisini sanıyorum firma hediye etmek için üretiyor,neredeyse her alışverişe bu ürün hediye ediliyor. Aklımda deli sorular :)



Bu alışverişte beni en çok heyecanlandıran ojeden ziyade, bu kurutucu oldu. Ojelerimin çabuk kuruması çok önemli benim için, yaptığım çalışmaları çabuk bitirmek için, çabuk kuruyan ojelere ihtiyacım var.Bu ürünü hakkında bir fikir edinmeden rastgele aldım ama işini çok çok iyi yapması dolayısıyla çok sevdim.

Séchage Express oldukça sıvı, ve hafif yağlı bir kurutucu. Tırnağınızın üzerine bir yada ihtiyaca göre iki damla damlatmak yeterli oluyor.Ürün tüm tırnağa hızlıca homojen olarak yayılıyor. Hemen kuruyor ve oje yüzeyinde parlak, satenimsi bir tabaka oluşturuyor. Oje de saniyeler içinde kuruyup,sabitleniyor. Daha önce severek kullandığım NYC Turbo Dry Top Coat'ın pabucunu dama attırdı, ondan çok çok iyi bir ürün bu!!


Tek sıkıntı ise aplikatör. Aplikatör olarak kabuk gibi sert bir fırça tercih etmişler.Kurutucu damlatarak kullanıldığı için bu aplikatör damlatma işlemini zorlaştırmaktan başka işe yaramamış. Fırçanın ucundaki ürün ya az olduğu için damlamıyor, ya da çok olduğu  için tırnağın üzerine getiremeden sağa sola damlıyor.Zamanla el alışkanlığı oluşuyor ama o vakte kadar ciddi miktarda ürün israf oluyor.Yazık değil mi? Bu açıdan aplikatörü damlalıkla değiştirmek çok doğru bir karar olacaktır diye düşünüyorum.Belki okur dikkate alırlar, kim bilir?

Gerçekten iş gören,on numara bir ürün.İsraf etme sorununu bile göz ardı ederek tekrar tekrar alabilirim.Siz de alın deneyin,çok seveceksiniz.. Şiddetle tavsiye ederim!!

Sevgiler..

10 yorum:

  1. I haven't forgotten you, but google translates this type of post badly - so I look forward to nail polish posts again ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're so cute Maria, love you!!! And I haven' forgotten you too, only I'am so busy , I can't read blog posts:(

      Sil
  2. Ayy çok sevindim bu ürünün iyi olmasına! Hemen alayım ben de! Rimmel 3D Plumping kullanıyorum ben de NYC yerine. O da fena değil ama çok çok hızlı kurutmuyor... Haftasonu bakayım!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi hemde Başak'ım. Ojeyle kabarık boncuk gibi noktalar koyuyorum onu bile hemen kurutuyor, ezilme olmuyor,nasıl yaptıysam aynen kalıyorlar:) iyi ki almışım bunu aşık oldum yeminle :) Bende öperim :*

      Sil
  3. Çok merak ettim en kısa sürede deneyeceğim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harcanan paranın her kuruşunu hak ediyor, kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  4. NYC'den iyiyse bayağı iyi demek ki. Almadığıma pişman oldum indirimde :D Göz Makyaj Temizleyici hakkında aynısını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim sürekli kullanıyorum ama Başak'ın ojelerini yumuşatmış :/ Göz makyaj temizleyici durumu hakkaten komik :)

      Sil
  5. YR´nin pastel rose ojesini cok seviyorum bende, bittikce yine aliyorum, dogal bir renk ariyorsan tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Bayanların güzelliğinde en önemli unsur el parmakları ve de ojelerdir. Ancak tırnağa sürülen ojelerin kuruması zaman alır. Hele bir de zamanınız yoksa onların kurumasını beklemek tam bir vakit kaybıdır. Bir türlü kurumak bilmezler. Yeterince kurumayınca da tırnaktaki oje dağılır, bozulur. Zaten bir yenisini sürecek süreniz de kalmamıştır. Sürdüğünüz ojelerin kısa sürede oje kurutucu ile kurumasını istiyorsanız Nail Express İkili Tırnak Kurutucu ile bu sorunu kolayca halledebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)