BU BLOGDA ARA

25 Mart 2014 Salı

SKIN79 Aloe Aqua Soothing Gel // Aloe Vera Özlü Nemlendirici Jel %92

Bazı ürünlerde yaşadığım olumsuz deneyimler o tarz ürünlerin hepsine karşı ön yargılı davranmama neden oluyor.Daha önce Watsons'larda satılan Beauty Formulas markasına ait Aloe Vera jeli kullanmış ve verdiği yapışkan histen öyle rahatsız olmuştum ki, bu tarz ürünlere anında veda etmiştim.


Aloe Vera kozmetik alanında nemlendirici,yatıştırıcı özelliği, sivilcelere karşı ve yaşlanma karşıtı etkileri sebebiyle fazlaca kullanılıyor. Bu denli faydalı olduğunu bildiğim halde o yapışkan his yüzünden, bir daha kullanmaya yanaşmamıştım.Ön yargılı yaklaştığım ürünlerin bir şekilde elime geçiyor olması da evrenin bana olumlu dönüşü sanırım :)

Kullandığım ikinci Aloe Vera Jeli SKIN79 markasına ait. %92 oranında aloe vera özünden oluşan ürün oldukça akışkan, renksiz ve bitkinin taze kokusuna sahip. El,yüz ve tüm vücuda uygulanılabilir özellikte.Miktar abartılmadan uygulandığında kolayca emiliyor ve kesinlikle yapışkan bir his bırakmıyor.Emildiğinde ise tende satenimsi bir tabaka oluşturuyor.Nemlendirmesi de gayet güzel, cildi ferahlatıp dinlendiriyor.Vücuduma uyguladığımda etkisini tüm gün hissediyorum, ellerime de gece yatmadan önce uyguluyorum.


Bu jel epilasyon sonrası kullanıldığında da çok iyi iş çıkarıyor.Özellikle beyaz tenlilerin muzdarip olduğu,epilasyon sonrası kıl köklerinin kızarması -hatta morarması - ve kabarık bir hal alması çok can sıkıcı bir durum. Epilasyon sonrası bu ürünü kullandığımda ise acıyı fazlasıyla azalttığını ve kızarmayı önlediğini fark ettim. Benim için sırf bu yüzden bile alınabilir.
Sivilceler üzerinde ise henüz denemedim, sivilce çıkarmayı bekliyorum :) O zaman etkisini gözlemleyip yazıyı editleyeceğim.

*Paraben,Renklendirici, Mineral Yağ ve Hayvansal Yağ içermez!

 300 gr'lık kavanozdaki - pompalı bir şişede olmasını tercih ederdim - ürünün fiyatı 30 TL. Etkilerini sevdiğim ürünü özellikle işe dönüş yaptığımda kupkuru olacak ellerimin bakımı için tekrar tekrar alacağım. Aloe Vera içerikli ürün arayışındaysanız, bu yapışkan olmayan ürünü sizlere de tavsiye ederim!

*Tanıtım Ürünüdür.
                                                                                                                                                                          
Sevgiler..

11 yorum:

  1. yazın güneş sonrası oluşan hassasiyet için de kullanılabilir bu çok da iyi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun,teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Hmmm, aslında denenebilir bir ürün, merak ettim bak :) Güle güle kullan Gonca'cım, öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzum, ben çok sevdim :) Denersen haber ver bakalım beğenecek misin :)

      Sil
  3. ben de çok merak ediyorum bu ürünü :) en kısa sürede deneyeceğim :) güle güle kullan canım, firma gönderdiğin de çok ilgimi çekmişti :) biraz daha öne çekmeye karar verdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :):) Bir çok kullanım alanı varmış, kirpik bakımında, saç bakımında, makyaj bazı olarak vs. Çok amaçlı çok faydalı bir ürün :)

      Sil
  4. Bende de gene Kore menşeli farklı bir markaya ait olanı var.
    8 9 farklı şekılde kullanımı var. Göz atmak isterseniz
    http://guneykoreveben.blogspot.com.tr/2013/12/nature-republic-92-aloe-vera-soothing.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim baktım çok faydalı oldu :)

      Sil
  5. Çok güzel bir ürün bende kullanıyorum.Oldukça kuru bir cildim var pul pul dökülür. Duş sonrası aloe-vera jeli sürüyorum 24 saat rahat ediyorum.Ayrıca kokusu ve görüntüsüne de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sevilmicek gibi değil gerçekten, güle güle sür sürüştür:)

      Sil
  6. ürün hala elinizde yoktur sanirsam ama yinede sansimi denemek istiyorum urunun arka tarafindaki icindekiler bolumunu hicbi blogger cekmemis diger markalarin aloe vera jellerinde hep alkol gibi zararli urunler var eger skin79da yoksa almak istiyorum ama bi turlu bulamadim urunun iceriginin listesini varsa yaziya resmini eklermisiniz lutfenn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)