BU BLOGDA ARA

5 Mart 2014 Çarşamba

Oriflame Visions Nail Polish - Bronze Magic

Daha önce hiç kullanmadığım Oriflame ojeleri deneme fırsatı buldum, ve sıcağı sıcağına bloga yazmak istedim. Ojeler elime cumartesi günü geçti,pazar günü hepsini mıncıklamıştım bile :)



İlk olarak Visions serisine ait bu altın sarısı,ışıltılı ojeyle başlamak istedim. Bronze Magic içinde iri yanardöner simleri bulunan,dokulu ojelere çok benzeyen bir oje.Pürüzlü ve çıkıntılı bir yüzey oluşturuyor.Ojenin sürümü zahmetsiz, 2 katta yeterli kapatıcılık sağlıyor. Kuruma hızı iyi, tırnağımda kaldığı iki gün boyunca da soyulma olmadı. 

İri simleri olduğu için çıkarması zahmetli olacaktı.O yüzden altına baz olarak Essence Peel of Base Coat'ı sürdüm.Ojeyi çıkarmak istediğimde de soyarak çıkardım.

Oje hakkındaki tek olumsuzluk ise, fırçanın kısa olması.Oje azaldıkça, dipte kalan ojeye bu fırçayla ulaşmak pek mümkün görünmüyor.Biraz daha uzun bir fırça, daha fazla iş görür.


Bu ojenin üzerine nail art çalışması yapamayacağım için, yüzük parmak tırnağıma Giordani Gold Noble Burgundy'i uygulayıp üzerine ince uçlu fırçamla bir kurdele çizdim. Noble Burgundy'den ayrıca bahsedeceğim, öyle es geçilecek bir oje değil çünkü. Rengine bayıldım!





Nail art çalışmam her ne kadar gösterişsiz ve basitlikten yıkılıyor olsa da ojenin ışıltısı durumu kurtarıyor sanıyorum :) İlk kez denediğim Oriflame ojelerden ilki benden geçer not aldı, peki siz Oriflame ojeler hakkında ne düşünüyorsunuz?? Paylaşın benimle.

*Oje Oriflame tarafından denemem üzere gönderilmiş olup, görüşlerim objektiftir.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Bayıldım!
    Bende de böyle bir renk var ve açıkçası tek başına kullanmak çok hoşuma gitmiyordu. Fakat bu manikürle çok başarılı görünüyor :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim.

      Sevgiler..

      Sil
  2. hiç oriflame oje kullanmadım ama ikisi de harikaymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılılar gerçekten, mutlaka denemelisin :)

      Sil
  3. What a pretty and festive mani - the colors are so warm - and fall like!

    YanıtlaSil
  4. Waw hemde dokulu gübü :) hiç kullanmadım denk gelirse bakabilirim güle güle sürüştür canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Bence de denemelisin gerçekten güzel bir oje,teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Ojenin rengi ve dokusu çok güzel görünüyor. Hemen bir bakayım kataloğa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bak bu ojeyi çok sevdim, bitti neredeyse :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)