BU BLOGDA ARA

28 Mart 2014 Cuma

Oriflame Skin Dream BB Krem // Fair

BB kremler çıktı çıkalı,hafif makyaj sevdiğim için öncelikli tercihim haline geldi.Gördüğüm her BB kremi alıp denemek istiyorum.Alıyorum da! Açık bir ürün varken aynı nitelikteki başka bir ürünü açmayı sevmiyorum ama, BB kremler hem kolay bitmiyor hem de her yeni çıkan beni çok cezbediyor.Hal böyle olunca bu zamana kadar bir çok BB krem denedim. En son denediğim ise Oriflame Skin Dream BB Krem oldu.


Oriflame Skin Dream BB Krem yağsız olması ve 30 SSF içermesi dolayısıyla diğer BB kremlerden bir adım önde başlıyor yarışa. Özellikle SPF artık çoğumuz tarafından ürünlerde
aranılan bir özellik. Ürün oldukça akışkan yapılı, daha önce bahsettiğim Garnier BB Krem gibi aynı. Akışkan ve ince yapılı olduğu için cilde kolayca nüfuz ediyor,ağırlık hissi yaratmıyor.Kapatıcılığı azdan biraz daha iyi, benimki gibi gözenekli ve çok kusurlu ciltlere asla yetmeyecektir.Ama her zaman söylediğim gibi cilt kusurlarımı tamamen kapatmakla uğraşmıyorum, cilt tonum eşitlensin, kusurlar ve gözeneklerin görünümü hafiflesin bana yetiyor.Bu şartlarda bana yeten bir ürün.Cilt tonunu eşitlemesi ise oldukça başarılı.Cildi nemlendirmesi yeterli.Asla kabuk kabuk olmuyor. Glowy bitişli bir ürün. Yağlı ciltlerde zaman geçtikçe bir miktar parlama yapıyor.Pudra desteği şart. 



Oriflame Skin Dream  BB Kremin 3 farklı rengi var; Fair,Light ve Medium. Fair olanı çok açık tenliler için oldukça uygun, normalde Light ton bana uyuyor ama bu sefer Fair'i tercih ettim.Yüzüm ten rengimden biraz daha koyu -kızarık- olduğu için açık renkle dengeler diye düşünmüştüm.Yanılmamışım.Biraz solgun gözüksem de -kırmızı yüzüme alışkanlıktan olsa gerek- boynumla aynı rengi yakalamış oldum.


İçerik Listesi:
aqua, cyclopentasiloxane, peg-10 dimethicone, titanium dioxide, isononyl isononanoate, cyclohexasiloxane, butylene glycol, glycerin, caprylyl methicone, ethylhexyl methoxycinnamate, sodium chloride, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, stearic acid, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, aluminum hydroxide, imidazolidinyl urea, methylparaben, caprylyl glycol, propylparaben, disodium edta, triethoxycaprylylsilane, alumina, silica, bht, ci 77891, ci 77492, ci 77491, ci 77499

Ürün 30 ml'lik ambalajda -ki bence çok kararında bir miktar- 21.90 TL.Tabii ki indirimlerde daha uygun fiyata edinebilirsiniz. BB krem denemeyi seviyorsanız ve çok kapatıcı olmayan bir ürün işinizi görecekse şans verebilirsiniz.

...................................................................................................................................................................

Bu BB Kremi de kazanabileceğiniz Oriflame Makyaj Seti Çekilişi'ne buradan katılabilirsiniz.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben oriflame ürünlerini fazlaca seviyorum doğallık ve hayvanlar üzerinde test edilmemesi beni cezbediyor bu bb kremı bende düşünebilirim yaz geliyor neticede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce ruj dışında orfilame ürünü kullanmamıştım, bu BByi sevdim diyebilirim.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)