BU BLOGDA ARA

26 Mart 2014 Çarşamba

Inspired by Fashion # 12 - Moustache

Modadan ilham alıyorum, podyum fotoğrafları arasında kayboluyorum falan diyorum ya, geçenlerde sevgili +Coco Bolinho nun instagram hesabında kaybolurken buldum kendimi. +Coco Bolinho , sevgili  +evre medusa ile yazdıkları Style&Glaze blogunun stil yazılarını yazıyor ve harika kombinlere imza atıyor.
Ben de bu sefer onun kombinlerinden birinden ilham aldım :)


Siyah beyazın hakim olduğu ve şekillerin bıyıktan ve karelerden oluştuğu basit bir çalışma.Bıyık figürü zaten oldukça ünlü bir figür.Yapmak için tepeye birbirine birleşik iki
nokta koyarak işe başlamak gerekiyor.Sonra bıyıkların uç kısmının olduğu yere küçük noktalar koydum.Büyük noktaları ve küçük noktaları biraz kıvrımlı bir şekilde birleştirerek bıyıkları yapmış oldum.


Beyaz oje baz olduğundan siyah kareler yaparak süslemeyi tamamladım.Top coat uygulayarak daha parlak bir görünüm elde ettim.









Siyah beyazın güzel uyumundan faydalandığım basit ve sevimli bir süsleme oldu.Sonuç hakkında siz ne düşüyorsunuz, paylaşın benimle.




Sevgiler..

6 yorum:

  1. I love all of your inspired by fashion mani's - you do them so well :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim ben pek beceremiyorum tırnak süsleme olayını ellerine sağlık süper duruyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)