BU BLOGDA ARA

17 Mart 2014 Pazartesi

Essence Love Letters Nail Polish - 03 Grey Headed Lovebird // Eyes on Nails

Essence'in Sevgililer Günü için piyasaya sürdüğü Love Letters koleksiyonundan bir oje almıştım.Ojeyi sanırım diğer koleksiyon çıkmasına yakın denedim, bu yavaşlığım ne olacak bilmiyorum.


Essence'in bir çok ojesini denedim.En başarılı serisi bence bu seri olmuş. Grey Headed Lovebird nude tonda bir oje.Hafif kremsi yapısıyla sürümü oldukça kolay,fırça izi bırakmıyor, 2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı oldukça iyi.Ojeyi gerçekten çok sevdim.Renk olarak da yapı olarak da! Bu serinin ojelerini bence oje seven herkes alıp denemeli.





Nail art olarak bu gözümsü garip şekilleri seçtim. İnce uçlu fırçayla dalgaları ve daireleri çizdim.Mavi ve turuncu renklerle gözümsülere biraz renk kattım.





Biraz değişik bir çalışma oldu ama ben çok sevdim.Hele o baygın bakışlı gözlere bayıldım :) Sizce nasıl olmuş??

Sevgiler..

8 yorum:

  1. I love it - it looks absolutely great!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Hadi sağ elinle sola çizdin, sol elinle sağına nasıl çiziyorsun?! Bravo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor olanları yardımsız yapamıyorum, aramızda kalsın ^_^

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)