BU BLOGDA ARA

18 Mart 2014 Salı

Essence Floral Grunge Allık - Be Flowerful

Essence sürekli kolaksiyonlarını yenilemekte olan bir marka.Ama genelde her yeni koleksiyonun allık,far gibi toz ürünleri yapı olarak birbirine çok benziyor.Benim de elimde eski bir seri olan Floral Gruge serisine ait 'Be Flowerful' adlı allık var.Severek kullandığım ve firmadan yapısal olarak çok da farklı bir ürün beklentim olmadığından bu allığı da yazmaya karar verdim.


Renk olarak şeftali- pembe tonlarında 'coral' olarak tabir edebileceğimiz bir tonu var.Kumralların kesinlikle seveceği bir ton, çok beyaz tenlilerde biraz sırıtabilir.Az kullanılması gerekir.



Pigmentasyonu gayet iyi.Fırçayı iki kez üzerinde gezdirmek ürünü almaya fazlasıyla  yetiyor.Tozutma problemi yok denecek kadar az.Kalıcılığı da ortanın biraz üzerinde.

Cilde uygulandığında şeftaliden daha çok pembemsi bir renk bırakıyor.Canlı ve ışıltısız bir bitişi var.Günlük kullanım için oldukça ideal bir allık.Hala bulunabilir mi bilmiyorum ama satış fiyatı 8.50 tl idi sanırım.Bu fiyata performansını seviyorum.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Essence'in bu allığını ben de çok severek kullanıyorum.Günlük makyaj için abartılmadığı sürece çok uygun olan bu ürünün tek eksisi erişim imkanının sınırlı olması:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Ama kadınlar olarak maymun iştahlı olmamız bu sorunu çözüyor, gönlümüzü başka bir allığa kaptırabilir yokluğunu hissetmeyebiliriz :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)