BU BLOGDA ARA

10 Mart 2014 Pazartesi

Cyrene Tea Tree & Lemon Shampoo // Çay Ağacı ve Limon Özlü Şampuan

Temiz içerikli kozmetik ürünleri kullanmaya çalışıyor olsam da, içeriği temiz olan şampuanlar konusunda yaşadığım sıkıntılar dolayısıyla tekrar market raflarında bulunabilecek ürünlere dönüş yapmıştım.Bir Türk Firması olan Cyrene Biocosmetiques'den denemem üzere gönderilen ürünler elime geçinceye kadar da temiz içerikli şampuan kullanma fikri kesinlikle aklımda yoktu.

Cyrene Tea Tree & Lemon Shampoo // Çay Ağacı ve Limon Özlü Şampuan

Temiz içerikli şampuanlardan uzak durmamın başlıca nedeni 'köpürmeme' ve 'saçı keçeleştirme' sorunlarına yol açması.Bu durum benim ince telli ve çabuk karışan saçlarımda feci sonuçlar doğuruyor.O yüzden kullandığım temiz içerikli şampuanlar sonrası uğradığım hayal kırıklığı, beni temiz içerik arayışından uzaklaştırmıştı. Cyrene şampuanı (tık tık) da bol ön yargılı, ilk yanlışında terketmeye programlanmış olarak kullanmaya başladım.Ama sonuç beni şaşırttı.

Cyrene Tea Tree & Lemon Shampoo // Çay Ağacı ve Limon Özlü Şampuan

Cyrene Çay Ağacı  & Limon Özlü Şampuan, ince telli  ve yağlı saçlara yönelik, kokusu çam terebentin yağına çok benzeyen,-ki insanda çam ağaçlarıyla kaplı bir ormanda geziyor hissi uyandırıyor-, SLS,Pareben,SLES,Sülfat içermeyen, organik içeriklerle zenginleştirilmiş vegan bir şampuan. SLS içermemesi dolayısıyla köpürmeyeceğini sanıyordum ama, SLS içeren şampuanlara nazaran az olsa da güzel köpürüyor.Kullandığım diğer temiz içerikli şampuanlarda hissedemediğim arınma hissini bu şampuanda hissettim.3 kez şampuanlama da saçlarım tertemiz ve yumuşacık oldu.

Benim için en büyük sorun olan keçeleşme sorununu bu şampuanda da yaşadım ama market şampuanlarının sebep olduğundan bile daha az şekilde.Saçlarımın taranma zorluğunu ölçebilmek adına bu şampuandan sonra krem yada saç açmaya yardımcı olan herhangi bir sprey kullanmadım.O keçeleşen kısımda da dahil olmak üzere saçlarım kolayca tarandı.
Saçlarım kurudukça başlardaki yumuşaklık kalmadı ama çok güzel hacim kazandı.Hacimden kastım kabarmış saçlar değil, şeklini koruyan havalı saçlardan bahsediyorum.Bu çok önemli! Benim yıkama sonrası uyguladığım tek ürün ise,hafif elektriklenmeyi gidermek ve saçımın şeklini koruması için az bir miktar saç köpüğü oldu.
Ürünün fiziksel özelliklerini de beğendim.Çok sade bir ambalajı var. PRESS yazan kısma basılınca kapak kolayca açılıyor. Şampuanın yoğunluğuna uygun tahliye açıklığıyla dilediğiniz kadar ürünü almanıza olanak sağlıyor.

Cyrene Tea Tree & Lemon Shampoo // Çay Ağacı ve Limon Özlü Şampuan
Aqua (Purified Water), Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycerin*, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate,Sodium PCA,  Citric Acid, Polyquaternium 10, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Polysaorbate 20, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Phenoxyethanol, Benzoic  Acid, Dehydroacetic Acid, Salicylic acid, Tea Tree (Melaleuca Alternifolia) Leaf Oil (Çay Ağacı Yağı) **Butyrospermum Parkii (Shea Butter)**,  Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice**
*Vegan
**Organik Sertifikalı

Ürün hakkında söyleyebileceğim tek olumsuz şey 200 ml şampuanın 23 TL olması. Şampuan gibi sık tükenen bir ürünün, bu kadar az bir miktarına bu fiyatı sürekli ödemek bütçede biraz sarsılmaya neden olabilir açıkçası. Böyle güzel ürünler keşke herkesin kolay ulaşabileceği fiyatlara satılsa da herkes faydalanabilse, bir umut!
Cyrene'nin bu şampuanın benim için her zaman alınabilirlik kredisi var. Giovanni şampuanımla değişimli olarak kullanmaya devam edeceğim.İnce telli saçlarınıza hacim verecek, temiz içerikli şampuan arayışındaysanız bu şampuana bir şans verebilirsiniz.


Cyrene Şampuan kullananların yorumlarını da bekliyorum..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. O zaman denemem gerek bu şampuanı :) İçeriğinin temiz olduğunu iddia eden Organix şampuan kullandım ben de, onun etkileri de çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende memnun kalırsın, ben de organixi yazdım bir yere :)

      Sil
  2. içeriği çok güzel. o arada bloğumdaki çekilişe beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Benimde saclarim kuru bakim yaglari falan kullaniyorum ama saclarim keçelesmeye de cok musait siz oncelikle bunu mu önerrirsiniz yoksa hc volum mu simdiden tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yıllık izinde olduğum için blogla ilgilenemedim. HC volüm diyebilirim.Fakat benim yeni şampuanım ve kesinlikle en favorim Revox şampuan. Saç kremiyle birlikte kullanırsanız iyi sonuç olabilirsiniz :) Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)