BU BLOGDA ARA

15 Mart 2014 Cumartesi

Alışverişler - Hediyeler

 Herkese Merhaba!!
Biraz alışveriş biraz da hediye içeren bir yazı olacak bu.Son zamanlarda alışveriş yapmayı fazlasıyla ertelemiştim. Her şeyden elimde o kadar çok var ki yeni şeyler almaya fırsatım olmuyor. Tükensinler diye bekliyorum ama ıı..ıhh bitecek gibi de değiller.O yüzden alışverişe bir müddet ara verdim,veriyorum yani!


Kendime alışveriş yasağı koyunca yeni alınan şeyleri mıncıklamanın verdiği mutluluğu unutmuştum ki , blogger dostu Watsons 8 Mart Dünya Kadınlar Günümü bu güzel paketle kutladı.Daha hiç birini kullanmadım.Açılışı ojeyle yapacağım tabii ki! TEŞEKKÜRLER WATSONS!



8 Mart birilerinden fiziksel, psikolojik yada cinsel şiddet gören kadınlar için anlamsız kere anlamsızken,biz tuzu kurular için de indirim anlamına geliyor.Ne kadar acı bir durum olsa da hepimiz de bu düzenin parçasıyız.Kendime koyduğum alışveriş yasağını azcık delip bir kaç ürün aldım.

Loreal Skin Perfection Krem & Serum cilt bakımı rutinimde yer alıyor ve elimdekiler bitmek üzere,O yüzden yedeklendiler. İkisi de 14.25 TL.
Maybelline Jel Eyeliner / Kahverengi hep almak istediğim bir üründü.Bu sefer es geçemedim. 12.50 TL.
Loreal Makyaj Bazı, almak istiyordum ama Kağan Parfümeri'ye gidip bakıyordum yok deyip çıkıyordum.Bu zamana kadar kimseye sormayışımı ve gözümün önünde duran şeyleri görmeyişimi tebrik ediyorum.İndirimli aldığım için biraz mutlu olabilirim sanırım. 16.50 TL.


İyi ki kendime alışveriş yasağı koymuşum değil mi?? Kozmela'da Real Techniques fırçalarda %50 indirim var.Almak istediklerim de buradaki Migros'a gelmeyince online olarak aldım..Hem de çok uygun fiyata! Cumartesi alışveriş yaptım Salı günü kargom elime ulaştı.İndirim döneminde oldukları için biraz yoğunlar herhalde tester gönderimi beklemeyin ;)
Allık ve Stipling Fırçalar ikisi de 25 TL.
Kozmela'daki indirim bugün de devam edecek.


Bu harika hediyeleri de SKIN79 firması denemem için gönderdi.Kocaman bir paketle kapımı çalan,günüme keyif katan SKIN79'a çok teşekkürler!!
Hakkında olumlu yorumlar duyduğum ürünleri keyifle deneyeceğim.



Bu aralar benim yenilerim böyle! Siz neler aldınız ya da gününüze neşe katacak hediyeleriniz oldu mu?

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Süpeeer güle güle kullan canım :-** aloveralı üründen başla skınlerde seveceğine eminim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kokoşçum :) Aloevera gerçekten güzel epilasyon sonrası acayip yatıştırıcı etki yaptı, beyaz tenli olduğum için ilk kez söylenmedim :)

      Sil
  2. Allık fırçasını beğendin mi? Ben de almayı düşünüyorum, yorumunu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Fiyatı şu anda çok uygun kesinlikle almalısın.Çok yumuşak ve işlevsel bir fırça, en yoğun pigmentli allığı bile düzgün uygulama imkanı sağlıyor. Benden başka bir çok bloggerın da severek kullandığını biliyorum.. Sevgiler..

      Sil
  3. Hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    Bu arada benim okuma listemde görünmüyormuşsun sen bir süredir şu an onu fark ettim ve şaşkınım. Neden acaba :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür canım benim :)

      Daha önce de öyle sorunlar olmuştu nedenini bilmiyorum, takipten çıkıp geri takibe alınca düzeldi..Yada yanlışlıkla gizlenen bloglara almışsındır :)

      Sil
    2. GFC sorunu yüzünden takipten de çıkamıyorum :/ Aslında pek çok bloğun okuma listemde çıkmadığından şüpheleniyorum. Sanırım Bloglovin'e alışmaya çalışacağım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)