BU BLOGDA ARA

2 Şubat 2014 Pazar

Sammydress.com Alışverişi

Yurtdışından alışveriş yapmaya ilk ebay ile başladım.Paypal ile alışveriş güven verdiği için çok sıkıntı yaşamadan alışveriş yapıyordum.Ama ürünlerin gelmesini,kargo takip olmadığı için şans olarak görüyordum. Sammydress.com ile de blog partnerliği teklif etmeleriyle tanıştım. Sitede ürün yelpazesi oldukça geniş.Kıyafet,ayakkabı,aksesuarlar,makyaj malzemeleri gibi bir çok şey var.Ödeme kredi kartı ve paypal ile yapılabiliniyor.

Bana verilen 25$'lık çek ile ücretsiz kargolu (free shipping) olan ürünlerden aldım ki bir çok ürün alabileyim.Tercihimi iki üst ve 3 adet takıdan yana yaptım.Kargonun ulaşma süresi ürünün temin edilme durumuna göre değişiklik gösteriyor.Ürünlerin bana ulaşması 20 günü buldu.


Aldıklarımdan biri bu deri görünümlü bileklik oldu.Fiyatı 3.91$. Fiyatına göre oldukça güzel bir ürün, sitedeki görselin aynısı.Severek kullanıyorum.


Bu çoklu bilezikleri de 3.69$ ' a aldım.Görseldekiyle birebir uyuşan bir ürün.Kalite olarak bu fiyata alınabilecek bir ürün.İki bileziğin ucundaki detayların bileziklere takılı olmaması dışında bir sorun görmedim.


Sette 4 tane altın sarısı,2 tane gümüş rengi bilezik var.İncili 'lastik' bileziklerde sete ayrı bir hava katıyor.Setin içinde en sevdiğim parça arasından tül detay geçen geniş zincir şeklindeki bilezik oldu.Farklı kombimlerle ayrı ayrı da kullanılabilecek bir set.Sevdim :)

 Bir de küpe almıştım.Kulağıma küçük geldiği için takamadım maalesef.Küpeyi evde unuttuğum için kendim fotoğraflayamadım ama bu görseldekinden farkı yok.Fiyatı 2.89 $, kulağıma olsaydı severek kullancağım değişik bir küpe ama kulağı daha küçük birine hediye edeceğim ;)


Beğenerek aldığım beyaz bluz ise sitedeki görselde daha 'tok' ve 'kalıp' gibi görünüyor ama oldukça ince bir bluz.Mağaza malı kadar kaliteli olmasa da bahar aylarında giyilebilecek şık bir ürün.Yaka,omuz ve kol detayını çok sevdim.Fiyatı 9.11 $.




Siteden bir de siyah önü taş detaylı siyah bir 'atlet' bluz aldım.O hiç beklediğim gibi gelmedi.Kumaşı çok yumuşak ve boyu biraz kısa.Omuz-koltuk altı mesafesi o kadar kısa ki bluzun yakası neredeyse boynuma değiyor.


Bluzun görseli bu, oldukça şık ve güzel yorumlar almış.Benim elimdekinin dikim hatası var sanıyorum.Bir tek sevmediğim ürün bu oldu.


Sammydress.com benim için keşfi keyifli bir site oldu.Kargoların belirli bir ücret karşılığında takipli olarak gönderilmesi ve yine belirli bir ücret karşılığında sigortalanması sitenin tercih edilebilirliğini artırıyor.Ürünler taa Çin'den geldiği için ve sağolsun PTT kargoda da biraz oyalandığı için,ürünlerin gelmeleri uzun sürüyor ama ben beklerim derseniz siteye bir göz atın derim.Almak isteyeceğiniz uygun fiyatlı birşeyler mutlaka bulursunuz.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan ben uzun süredir aliexpress ten alışveriş yapıyorum geçen ay burdanda yaptım ama dediğin gibi kargo takip edilemiyor umarım benimde elime ulaşırlar

    YanıtlaSil
  2. I love those bracelets - very pretty!

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir siteye benziyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Bana da beklerim izleyicim olmanız dileğiyle... www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de yakın zamanda buradan alışveriş yapmak istiyorum. Görselleriyle karşılaştırmalı yorumların çok faydalı oldu, teşekkürler =)
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)