BU BLOGDA ARA

7 Şubat 2014 Cuma

Rose Garden / Nail Art

Her fırsatta çiçekli bir manikür yapıyorum.Özellikle yapımı basit ve az detaylı olduğu için sık tercih ettiklerim arasında güller var.Bugün de gene güllü bir gün :)



Manikürde baz olarak nude bir oje kullandım. Ojeyi iki kat uyguladıktan sonra bazı tırnaklarımın sadece uçlarına, diğerlerininde tırnak dipleri de dahil olmak üzere renkli noktalar koydum.

Noktalar kuruduktan sonra içlerine, her rengin bir yada iki ton açık rengiyle ince uçlu fırça kullanarak çember şeklinde çizgiler yaptım.Yeşil yaprakları da yaparak süslemeyi bitirdim.


Oje tercihimi, renklerini çok sevdiğim China Glaze'lerden yana yaptım. Pembe olan Fuhsia Fanatic, mor olan Gothic Lolita, yeşil olan ise Gaga for Green.





 Basit noktalar ve minik dokunuşlarla ortaya çıkan bu görüntüyü sevmişsinizdir umarım :)

Sevgiler..

21 yorum:

  1. tırnağına yaptığın nail artları gördükçe yeteneğine tekrar tekrar hayran kalıyorum.
    gerçekten çok başarılısın.
    bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun beni çok mutlu etti.Sevgiler :)

      Sil
  2. Nasıl tatlı olmuşlar eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Ay yine sinirlerim bozuldu, kıskandım çok güzel olmuşlar.
    Maşallah demeyi de unutmayım ki nazar değmesin

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım canım güzel ötesi olmuş :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene çok sevindim ♥♥

      Sil
  5. görüntüyü cok sevdimde bu senin becerikliliğin tatlim ben bunu yapamam hayatta beceremem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kolay birkac kez dene ne kadar güzel yaptigini gorup şaşıracaksın :)

      Sil
  6. It is really pretty - well painted!

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuşlar yine maşallah ne güzel yapıyorsunuz hiç denemedim ama çok merak ediyorum acaba denesem ne çıkar diye :) hayranlığımı kazanmaya devam ediyorsunuz ama :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok tesekkur ederim çok mutlu oldum.Deneyin güzel şeyler çıkacaktır :)

      Sil
  8. Bu güzel görüntüye daha fazla bakıp yapıştırma gibi yeaaa,ay olamaz böyle bir dünya diyemiycem !! müthişsinn canım ya !!
    :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim sağolasin :) Senin gibi yapistirma sananlar oldu, pek mutlu oldum :)

      Sil
  9. Çalışmalarına bayılıyorum.. Bu da çok güzel olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  10. Bu çok çok çok güzel olmuş Gonca'cığım. Maşallah yeteneğine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok çok sevindim Alice'ciğim :)

      Sil
  11. Wowww cok cok güzel olmus, cok beceriklisin masallah! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)