BU BLOGDA ARA

24 Şubat 2014 Pazartesi

Pürnem Yeşil Çaylı Göz Çevresi Kremi

Pürnem ürünleri muhtemelen çoğunuz duymadınız.Ben de sevgili +evre medusa sayesinde tanıştım.Bana uzun zaman önce Pürnem yeşil çaylı göz çevresi kremini hediye etmişti.


Natural & Masum firmasının piyasaya sürdüğü krem aslında normal ve kuru ciltlere uygun.Temiz içeriğine tav olup,göz çevremin de yağlı olmamasına güvenerek karma / yağlıya dönük cildime rağmen ürünü uzun zamandır kullanıyorum.





Pompalı ambalajıyla kullanım açısından hijyenik ama, zamanla ağız kısmında bir miktar ürün kuruma yapıyor.Kuruyan kısımları zaman zaman temizlemek gerekiyor, bu da biraz ürün israfına sebep oluyor.


Ürün orta kıvamlı.Kolay emiliyor ve oldukça güzel nemlendiriyor. Göz çevresini yumuşacık yapıyor.Göz altlarımda çizgi, kırışıklık, morluk sorunum yok bu sorunlara yönelik bir gözlem aktaramayacağım fakat daha önce kullandığım Sebamed göz kreminin sağladığı canlı görünümün, bu ürün devamlılığını sağladı.Ürün açıklamasına da değinecek olursam; içeriğindeki yeşil çay sayesinde cilt pigmentlerini korurken, bitkisel hyaluronik asit ve betain ile ilk kırışıklık belirtileri ile mücadele eder. Firmanın bu açıklamasına güvenerek bu sorunlara çözüm arayanlar için alternatif olabilir belki ??



Ama ama gelelim benim için sorun olan kısma!! Cildime uygun olmayan ürün kullanmamın bedelini zamanla yağlanan göz kapaklarımla ödedim. Bu yüzden bu ürünün kalan kısmını kullanmayacağım.Elimdeki Clinique göz kremi bitince cilt tipime uygun olan  Lavanta & Melisa serisindeki Pürnem'i kapacağım.

Masum&Natural firmasının bu ürünü ve tüm diğer ürünleri paraben, silikon yağ, peg, toksik kimyasallar, petrol atıkları içermiyor.Bir de ürünler yerli üretim olunca kıymetleri benim için daha da artıyor.Stokladığım ürünleri bitirince - belki dayanamayıp, onları elimden çıkarırım- Lavanta & Melissa serisinin tüm cilt bakım ürünlerini edineceğim.Hem bu tertemiz ürünleri gönül rahatlığıyla kullancağım hem de paramı bir Türk firmasına kazandırmış olacağım.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. ben de merak ediyorum bunun ürünlerini elimdeki stoklar biterse işallah günün birinde denemeyi isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o kadar çok stok yapmışım ki, bekleyemiyeceğim sanırım elimdekileri çıkaracağım bunları alacağım :)

      Sil
  2. Pürnem ürünlerini bende kullandim ,memnun kaldım fakat şuan hiç biryerde bulamıyorum�� bir öneriniz bulabildiğiniz yer var mı ?yardımcı olursanız çok sevinirim ..

    YanıtlaSil
  3. Pürnem ürünlerini şuan piyasada bulamadım,temin edebileceğim var mı ?yardımcı olursanız sevinirim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)