BU BLOGDA ARA

19 Şubat 2014 Çarşamba

Physicians Formula Happy Booster Allık - Warm

Physicians Formula ürünleri şirin ve göz alıcı ambalajlarıyla gönlümü çalan, hep almak istediğim ürünler arasındaydı. Ben Happy Booster allıklara takılıp kalmışken sevgili Miskinkek'in bu allıklardan hediye ettiği blog çekilişine denk geldim, katıldım ve şans bana güldü! Hep denemek istediğim bu ürün sonunda benim oldu, ahh evren ben hep iyi mesajlar yolluyorum sana ama o kadar seçici geçirgensin ki! Neyse buna da şükür değil mi?


Allığın göz alıcı pembe ambalajını o kadar sevdim ki kullanmasam bile yanımda taşıyorum bu allığı.Çantamda bir şeyler ararken gözüme çarpması bile beni mutlu ediyor :) Üzerindeki yazı ve kalp çantada taşınmaktan silindi.Ambalaj biraz kırılgan ama çok sevimli:)




Allığın yüzeyindeki kalpleri bozmaya kıyamadığım için bir müddet sadece bakıştık.Sonra bu şirinliğe kıydım, kullandım.Kalpler meğerse öyle hemen bozulmuyormuş.Bir çok kez kullanmama rağmen hala yerli yerindeler.


PF Warm adlı bu allık şeftali ve pembe tonlu iki kısımdan oluşuyor.İki kısmında pigmentasyonu gayet iyi.


 İki renk ayrı ayrı kullanılabiliyor ama benim tercihim karıştırmaktan yana.Karıştırılarak kullanıldığında cilde çok doğal bir pembelik veriyor.Allığın içindeki ışıltılar ise cilde sadece canlılık olarak yansıyor.

Günlük makyajlarda çoğunlukla tercihim bu allıktan yana oluyor. Allığın pigmentasyonu gayet iyi, kalıcılığı orta.öğlen saatlerinde uyguladığım allık gün sonunda  fazlaca soluklaşmış oluyor.Tüm gün aynı canlılıkta kalsın isterseniz tazelemek gerekiyor.


Physicians Formula ürünlerinin temiz içeriğini göz önünde bulundurucak olursak alıp kullanılası bir allık.Ama şöyle bir durum söz konusu yurt dışında oldukça makul fiyatlı ($ 11.95) bu ürünler, ülkemizde çok da makul olmayan fiyatlara ( 47.50 TL gibi mesela) satılıyor. Bu durum da biraz aşılırsa tadından yenmez doğrusu, bu sevimlilerin hepsini alabilirim!!

Peki sizin marka ve bu allıklar hakkındaki düşünceleriniz neler?? Bu allığı kullananlar da düşüncelerini paylaşırsa sevinirim.Bakalım benim kadar sevmiş misiniz :)

Sevgiler..

10 yorum:

  1. bende de aydınlatıcı pudrası var o kalpler baya dayanıyor ..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy çok iyi o zaman korkmadan kullanayım :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Görüntüsü gerçekten hoş, pigmentasyonuda öyle görünüyor. Alınası bir allık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) uzun süreli kullanılacaksa tazeleme ihtiyacı var onun dışında sorunu yok, bence de alınmalı :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım gerçekten çok sevimli bir allık kalpli olan herşeye zaafım var çocuk gibiyim hala ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf şekli bile beni al diyor, ben de çok sevdim :)

      Sil
  4. merabalar bende bu ara bu markaya taktım daha birşey almadım ama burada yurtdışının nerdeyse iki katı fiyatına satılması kötü :/ güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılmayacak gibi değil çok sevimliler :) Teşekkür ederim umarım sizde deneme fırsatı bulursunuz :)

      Sil
  5. Gonca 'cım yazını yeni okuyabiliyorum, ya çok tatlısın, ne kadar güzel paylaşmışsın böyle <3 Ben ne şanslıyım ki, çekilişlerimi kazananlar hep en tatlıları oluyor <3

    Bu allığı aynen ben de çok seviyorum. Ve kesinlikle her cilt tonuna yakıştığını düşünüyorum. Senin de beğenmen, ayrıca keyiflendirdi beni. Öpüyorum Çok Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok beğendim hemde :) Güzel yorumun için çok çok teşekkürler,mutlu ettin beni :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)