BU BLOGDA ARA

3 Şubat 2014 Pazartesi

Nuxe Reve de Miel Lip Balm / Dudak Koruyucu

Nuxe ürünlerine karşı duyduğum çılgınca tutkunun sonu nereye varacak bilmiyorum.Denemek istediğim ürünlerin çoğunu edindim,yenilerini de listeye ekledim.İndirim kolluyorum resmen:)


Bugünkü konuğumuz daha önce bahsettiğim Nuxe stik nemlendiricinin kavanoz formu.Kavanoz ürünleri pek hijyenik bulmasam da denemeden de duramadım.Temiz ellerle aldığım ve bir tek kendim kullandığım için de hijyen problemi olmaz sanıyorum ki:) 


Ürün oldukça kıvamlı yapıda, parmakla alması zahmetli değil ama dudağa dağıtması çoğumuzun kullandığı stik nemlendiriciler kadar kolay değil.Parmakla iyice yedirmek gerekiyor.Çok kuru ve çatlak olmayan dudaklarda günlük nemlendirici olarak başarılı.Yapış yapış,ağır,yağlı bir his bırakmaması ve kokusunun güzelliği ürünün artı özelliklerinden. Gün içinde genelde stik formunu kullanıyor olsam da gece yatarken bu mis kokulu balmı dudağıma sürmeyi ihmal etmiyorum.Dudaklarım yumuşacık olmuş şekilde uyanmak keyifli oluyor.

Çok yoğun nemlendirmeye ihtiyaç duymayan dudaklarınız varsa ve mis kokulu lip balmlara hayır diyemiyorsanız denemenizi öneririm. 

Ürünün Dermostil.com'dan temin edebilir, diğer Nuxe ürünlerini de inceleyebilirsiniz.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. nuxe indirimi görürsen bana da haber ver ben de yüz temizleme suyunu istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben geçen hafta turuncu kasadan serum ve krem aldım diğer sitelere göre bayağı indirimli idi..

      Sil
  2. Nuxe ün her ürününe bayılıyorum ben.Tam bir Nuxe hayranıyım. Bende severek kullanıyorum bu ürünü ama bazen irite edebiliyor beni nedense.Kokusu mu yapısı mı dediğin gibi zor dağılması mı bende anlamadım henüz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)