BU BLOGDA ARA

26 Şubat 2014 Çarşamba

Inspired by Fashion # 11 - Green Crush

Bugün birazdan daha fazla zor bir çalışmayla karşınızdayım.Yeşil rengi çok seviyorum, burada resmetmeye çalıştığım elbiseyi görünce kayıtsız kalamadım.Aslında çok herkeste ben de deneyeyim hissi yaratacak bir çalışma değil, çünkü oldukça meşakkatli.


Bir çoğunuzun sadece bakıp geçeceğini,denemeye çalışmayacağını farz ederek kısaca anlatayım.Süslemeyi yapmaya siyah saplardan başlanılıyor.Küçük 'v' şeklinde bir şekil çizerek, üzerine gri olan 3 yaprak yapılıyor.Daha sonra 2 farklı yeşil ojeyle, en dışa da siyah ojeyle çerçeve çiziliyor.Anlatınca basit,aslında yaparken de çok zor değil ama fazla zaman alıyor.


Çiçeğin merkezine sarı ojeyle gördünüz desenleri çizip, boş kalan yerlere yeşil dalgalar yapılıyor.Diğer iki tırnağıma sadece dalgaları yaparak uğraşma süremi azaltma yoluna gittim.


Süslemede en ince uçlu fırçamı çerçeveleri ve dalgaları yapmak için, onun bir numara daha kalın olanını da çiçeğin dolgulu kısımlarını yapmak için kullandım.Nail art fırçaları ilgili yazımı okumak isterseniz tıktık.


Sağ elime denemeye bile kalkmadım çünkü zaman açısından beni gerçekten zorladı.Ama bu süslemeyi tırnaklarında görmek isteyen birinin tırnaklarına yapmayı çok isterim :)




Zor bir süsleme olmasına rağmen tırnaklarımda duruşuna bayıldım.Çıkarırken de ciddi anlamda üzüldüğüm bir çalışma oldu.Peki siz nasıl buldunuz??


Sevgiler..

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş ama çok zor belli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet zor biraz uğraştırdı ;)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. I love these inspired by fashion posts of yours, you do them so darn well - beautiful work!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank yo so much Maria!! I am so glad to hear this <3

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)