BU BLOGDA ARA

11 Şubat 2014 Salı

HC Hair Care Ovex Kullanma Sırası Sizde! // Çekiliş

 Herkese Merhaba!
Aranızda Ovex kullanmayan var mı?? Peki ben Ovex'i çok merak ediyorum, kullanmak için can atıyorum diyen?? İşte o zaman bu yazı sizin için!


Dün  Ovex'ten uzun uzadıya bahsetmiştim.Şimdi deneme sırası sizde.Vaadlerini karşılayan, kolayca ve hızlı sonuç veren, favori saç bakım ürünüm Ovex'i, HC Hair Care firması tam 6 okuyucuma hediye edecek!



İki adet 20 ml'lik tüp ambalajlı ürünün bulunduğu bu kiti kazanan 6 kişiden biri olmak için yapmanız gereken tek şey;

*Beni (buradan) ve HC Hair Care'i (buradan) twitterdan takip ediyor olmanız!

Artı hak da isterim derseniz;
*Çekilişi @goncaninguncesi ve @hchaircare mentionlarıyla twitterdan duyurmak  +1 hak,
*Blogumu izlemeye almak + 1 hak olarak hanenize eklenecektir.

*Çekiliş süresi bu günden itibaren 10 gündür.
*Çekiliş sadece yurtiçi katılımlara açıktır.
*Kargo firmaya aittir.



KAZANANLAR!

1.Günsu
2.Mürüvvet Tuncal
3.Tuğçe Özkan
4.Tuğba İğde 
5.Gizem Öztürk
6.Hazal 

Kazananları tebrik ederim! 2 gün içinde iletişim bilgilerinizi goncaninguncesi@gmail.com adresine göndermeniz gerekiyor. Kazanamayanlar için sürprizlerin devam edecek ;)

Sevgiler...



Formu dikkatli doldurmayı ihmal etmeyin.Bol şanslar!! Sevgiler..

5 yorum:

  1. nazli misilliolarak takibe aldım iki siteyide
    nazlimisilli87@hotmail.com
    form açılmıyor

    YanıtlaSil
  2. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)