BU BLOGDA ARA

10 Şubat 2014 Pazartesi

HC Hair Care Ovex Instant Hair Teraphy / Hızlı Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Saçlarım ince telli ve sönük olması dolasıyla fazlasıyla bakım istiyor ama, benim saç bakımıyla ilgili çok fazla çaba harcadığım söylenemez.Saçlarım parlasın,sağlıklı görünsün diye bilmem ne yağı kürü, sağlıklı, hızlı uzasın diye şu yöntem, hacimlensin diye yarım saat, bir saat süren yöntemler uygulamak bana göre değil.Ben daha pratik ve duşta uygulanabilicek yöntemleri tercih ediyorum,zira uzun süre beklemeye tahammülüm yok.



İşte bu aşamada imdadıma HC Hair Care' in Ovex adlı ürünü yetişti.Uygulaması basit etkisi de çabucakça hissedilen bir ürün Ovex. Duşta fazla ıslaklığı alınmış saça, sadece boylarına olmak üzere uygulanıp 5 dk bekletilerek kullanılan bir ürün.Ürünün saçtan arındırılması sırasında dikkat edilmesi gereken şey ise ürünü fazla durulamamak!


Ürünün 2-3 günde bir olmak kaydıyla defaten kullandım.Saçlarım duş sırasında çok karıştığı için tarama esnasında çok dökülüyordu.Ovex sayesinde taramadan kaynaklanan saç dökülmelerine neredeyse (%80-85) veda ettim. Ürünün fazla durulanmamasına bağlı olarak saçı ağırlaştıracağını düşündüğüm için, kendi haline kurumaya bıraktığımda, kuruma süresince elimle bir kaç kez havalanndırdım.Saçlarımda herhangi bir ağırlaşmaya sebep olmadı.Elektriklenme sorunum da ortadan kalktı.
Ovex'in saçlara kattığı, etkisi günlerce devam eden ışıltı ise gerçekten farkedilebilecek boyutta ve mutluluk verici.Ürünün şekillendirme esnasında da faydasını gördüm. Saçlarım daha kolay şekil alıyor ve şeklini sprey kullanmama rağmen iki gün boyunca koruyor.Bu sayede hem spreyin saçlarıma verdiği ağırlıktan kurtuldum hem de ertesi gün bozulan bukleleri düzeltmek için saçlarıma tekrar ısı uygulamaktan.


Ürünün içerik bilgisi gördüğünüz gibi.İçerik bilgisi yorumlama konusunda çok iyi değilim ama benim anlayabildiğim kadarıyla temiz içerikli bir ürün.

Oldukça başarılı, pratik ve kolay sonuç veren bir ürün olan Ovex'in bir Türk firması olan HC Haircare'e ait olması gerçekten çok gurur verici. Benim bittikçe alacağım,favori saç ürünüm haline gelen Ovex'i ince telli mat saçlarınızı canlandırmak için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Güzel kokusuyla da gönlünüzü fethedecektir.Bu ürün ve daha fazlası için sacbakim.com'a göz atabilir, ürünü online olarak temin edebilirsiniz.

*Ürün HC firması tarafından gönderilmiş olup, görüşlerim objektiftir.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Çok başarılı bir ürün ilk olarak tüpte kullanıma sunmuşlardı sonra talepleri dikkate alıp kavanoz formunu da geliştirdiler . Özellikle yaz etkilerine çok iyi geliyor ben en acil çözüm olarak hep bunu kullanırım mutlaka.Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okuduğumu hatırlıyorum :) Kavanoz formu bence de tüpteki şeklinden daha kullanışlı olmuş.Gerçekten çok prtik bir ürün tam acil çözüm kavramını karşılıyor..Teşekkürler Eda'cım güle güle kullanalım :):)

      Sil
  2. Bende de bu maske var ve bekliyor bir köşede :) Senin yazından sonra açıp kullanmaya başlayacağım sanırım :) İçerik çok temiz değil, ama çok kötü de değil. Öperim canikom!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldim Başak'ım bekletme kenarda :) İçerik bilgisi kisminda biraz aydinlatilmaya ihtiyacim var, çok kötü degilse sorun yok :) Ben de öperim seni :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)