BU BLOGDA ARA

14 Şubat 2014 Cuma

Happy Valentine's Day // Nail Art

Malum gün geldi çattı.Günün anlam ve önemini belirten bir çalışma yapmasam olmazdı değil mi? Yazıda bir de ilk defa deneme fırsatı bulduğum Wet n Wild markasının Shine serisinden Tickled Pink adlı ojenin detaylarını bulabileceksiniz :)


Nail arttan önce ojeden kısaca bahsedecek olursam; biraz iyi biraz kötü şeyler söyleyeceğim. Ojenin rengi ve şahane ama renk vermesi çok iyi değil.İki katta tam kapatıcılık sağlamıyor maalesef bu durum da ojenin fazla akışkan olmasından kaynaklı bir sorun bu. Kuruma hızı iyi, fırçası standart fırça.Sürümü biraz uğraştırıyor ama sonuçta ortaya çıkan renk tüm olumsuzlukları unutturuyor ^^




Nail art olarak da gene kalpleri tercih ettim. Biraz değişiklik olsun diye de aradaki oval pencereleri yaptım.Tırnak dibine yay çizdikten sonra ince uçlu fırçayla içini doldurdum.Biraz aralık bıraktıktan sonra daha büyük bir yay çizdikten sonra,sınırı bozmadan tırnaklarıma normal oje fırçasıyla ojeyi uyguladım. Ojenin kurumasını bekledikten sonra Base Coat  markalı koyu pembe ojeyle yayların sınırlarını çizdim.Küçük noktalama aletiyle - şurada bahsettiğim gibi - kalpleri yaptım.


Bu tarz boşluk bırakarak yapılan çalışmalarda daha kremsi, kolay kapatan ojeleri tercih etmek gerekiyor.Böylece hata yapma oranı oldukça düşmüş oluyor.Ben pembenin cazibesine kapılıp bu ojeyle çalıştım ama ojeyi üç kat uyguladığım için sınırları biraz bozdum.Daha iyi olabilirdi..



Çalışmadan öte renklerin uyumunu çok sevdim. Şeker tadında bir görüntü oldu :) Siz de sevdiniz mi??

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Sevgililer eşler günün kutlu olsun canım .d

    YanıtlaSil
  2. sevmem miii bayıldım! güzel arkadaşım yapmış pembiş kalpleri sonuçtaaa!
    öpüyorum kuzucuuuum happy valentines!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) sağol kuzum beğenmene çoook sevindim..Öperim..

      Sil
  3. What a sweet and girly manicure!

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş çok hoş olmuş canım tırnaklarında çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Ben bu çalışmaya tam anlamıyla bayıldım! O renklerin güzelliği o tatlı kalpler<3 Şu tırnaklarım bir uzasa ben de yapmak istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemmen dene bana da göster :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)