BU BLOGDA ARA

21 Şubat 2014 Cuma

Flormar Mirror Color Nail Enamel MR03 & Dotticure

Flormar Mirror Color serisinin MR03 ojesini çok sevdim. Bir kaç kez sürüp çesitli nail art çalışmaları yaptım ama bir türlü beğenemedim.En son yaptığım bu noktalı çalışma hoşuma gidince ojeyi de yazma fırsatım oldu nihayet:)


Şampanya rengi olarak tanımlanabilecek bu ojenin yapısını çok sevdim.Ojenin fırçası oldukça geniş bu da fırça izi bırakma potansiyeli olan bu oje için süper bir tercih olmuş.Fırça biraz bastırıldığı zaman,benimki gibi çok geniş olmayan tırnaklar tek seferde boyanabiliyor. İki katta tam kapatıcılık sağlıyor,kuruma hızı da oldukça iyi. Görüntü olarak da oldukça şık bir oje, Flormar'ın bu oje serisini de sevdim!




Çalışmada kullandığım diğer oje Wet'n Wild megablast serisinden bu harika  pembe alt tonlu bordo oje oldu.Bu oje de kremsi yapısıyla çok kolay sürülüyor.Kapatıcılığı tek katta bile yeterli olabilir ama fırçası küçük olduğundan yer yer ince tabaka oluşabiliyor.O yüzden iki kat uygulamak durumunda kaldım.Kuruma hızı da gayet iyi.
Nail art çalışması da oldukça basit.Sadece noktalar var.Beyaz noktayı büyük, ortada ki daha ufak olan noktayı da orta boy noktalama aletiyle yaptım.Etraftaki ufak noktaları yapmak için de kürdan kullandım.



İki ojeyi de, iki rengin birbirleriyle uyumunu sevdim.Basit ama gösterişli bir süsleme olmuş değil mi??


Wet'n Wild ojelere ulaşabilirseniz bu serinin ojelerini es geçmeyin derim, keza Flormar oje de denenilesi!! 

Sevgiler.. 

8 yorum:

  1. That's so sweet - it could be a piece of fabric for some fancy dress or hand bag :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank You Maria! It's not piece of something, only imagine :)

      Sil
  2. wet n wild ojenin rengine bayıldııım :) manikürde çok cici olmuş eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım Mirror ojeleri bir sevmeyen ben varım. Isınamadım bir türlü. Nail art çalışman güzel olmuş ama, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İz bırakma olasılığı yüksek ama çok şık geldi bana:) Çok teşekkürler çalışmayı beğenmene sevindim <3

      Sil
  4. Süsleme çok güzel olmuş :) Ama Mirror ojeler çok çizgi çizgi bırakıyor gibi geliyor bana almadım o yüzden hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk ve kıvam güzel ama çizgilenme sorunu gerçekten can sıkıcı :/

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)