BU BLOGDA ARA

4 Şubat 2014 Salı

Colorful Striped Nails

Düzensiz çizgilerle yapılan basit ama etkili bir görüntü yaratan'nail art' çalışmalarını seviyorum.Hem çok vakit almıyor hem de çalışması zahmetsi ve keyifli oluyor.




Buradaki çalışmamın esin kaynağı bir bluz.Bluzun mavi tonlaındaki rengini tutturmak için Pastel'in açık turkuaz rengini tek kat uyguladıktan sonra bebek mavisi ojesini de ikinci kat olarak uyguladım.Ojenin kurumasını bekledikten sonra ince uçlu fırçayla önce tırnak diplerimden biraz aşağıya lila renkli çizgileri zigzag oluşturacak şekilde uzunlu kısalı çizdim.Daha sonra aynı fırçayla tırnak lila çizgilerin bitiminden başlayarak tırnak uçlarıma kadar beyaz çizgileri yaptım.


Bu iki çizginin ortasına gelecek şekilde de siyah çizgileri de renkleri kapatmayacak şekilde çizerek çalışmayı bitirdim.Top coat uygulayarak parlakbir görünüm elde ettim.



Çizgiler düzensiz olduğu için hata kaldıracak bir çalışma.Ben yapamam demeyin beğendiyseniz mutlaka deneyin.Fırçanız yoksa kürdanla deneyebilirsiniz.Kürdanın ucuna bolca oje alıp yavaş haraketlerle bastırmadan çizgiler çizebilirsiniz.


Tırnakları oldukça spor şıklığa ulaştıran bir süsleme olduğunu düşünüyorum.Ya siz??


                                         *görsel alıntıdır.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. yaptığın şey tek kelime ile sanat. tebrik ederim :)
    bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. WOW this is a perfect match for that dress, very, very pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I am glad you love it :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)