BU BLOGDA ARA

12 Şubat 2014 Çarşamba

Black Dotticure on China Glaze Solar Power

China Glaze Solar Power ojeyi daha önce denemiş ve kapatıcılığından şikayetçi olmuştum.Ojenin rengini çok seviyorum ama kapatıcılığı zor olduğu için elim pek gitmiyordu.Geçenlerde altına Essie Sand Tropez ojeyi tek kat uygulayarak kullanmayı denedim, 2 katta tam olarak kapattı.



Nail Art çalışması olarak 'half moon manikür' ve 'dotticure' çalışmalarını bir arada kullandım.İnce uçlu fırçayla tırnak dibine yarım ay şekli çizdim, daha sonra noktalama aletiyle aralıklı noktalar koydum.Tırnak dibine yakın olan noktaların içine de sarı ojeyle daha küçük noktalar koydum.Top coat uygulayarak çalışmayı bitirdim.







Sarı ve siyah birbirine çok yakışan iki renk.İki ayrı manikürün birleşimi de beni tatmin eden bir görüntü oluşturdu.Peki siz sevdiniz mi??

Sevgiler..


4 yorum:

  1. This is totally adorable and so gorgeous - well done!

    YanıtlaSil
  2. İlk goruste arıyı andırıyor desem sacmalamıs olur muyum :) Cok guzel olmus canım ellerine saglık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk itibariyle benziyor bence de :) Beğenmene çok sevindim teşekkürler <3

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)