BU BLOGDA ARA

16 Şubat 2014 Pazar

Bitenler & Çöpe Gidenler

Çok uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyorum, gene de ne kadar az şey bitirmişim.Biran önce bir çok şey bitse yedekler açılsa yeni şeyler alınsa diye bekliyorum :)
Neyse az da olsa bitenleri yazayım da şu çöplerden kurtulayım artık dedim,bir post hazırladım.


Banyo grubu ürünlerle başlayayım istedim.En çok tükenenler onlar, minik minik deneme boy ürünler de bitirdim ama onların kutuları çöpe gitmiş o yüzden ekleyemedim.


Dove Saç Dökülmelerine Karşı Seri Saç Bakım Kremi ve Şampuan; Market raflarında bulabileceğiniz bir ürün,özellik olarak da aşağı yukarı raflarda görebileceğiniz türden ürünlerle aynı. Dökülmelere asla vadettiği kadar engel olmuyor ama kullandığım dönemde saç dökülmem bir miktar azaldı.Şampuan temizlik hissi veren, güzel kokan bir ürün.Krem de işini iyi yapıyor.Ama standart raf ürünlerinden çok da farkları yok. Bir daha almam.

Elidor 7/24 Saç Kremi; Çok uzun zaman önce bu kremler pek meşhurken almış,bir kaç kutu bitirmiştim.Bu da son aldığım.Saçlarımı kremlemeyi bıraktığım için tarihi geçti,çöp oldu.O kadar uzun zamandır kullanmıyorum ki özelliklerini bile unutmuşum.Aklımda kalan saçlarımı yumuşacık yaptığı ve şeklini korumakta biraz yardımcı olduğu.Yerine Giovanni markasının yeşil serisinin durulanmayan kremini aldım.



Benri ve Parmex Asetonlar; Malumunuz aseton en çok tükettiğim şey. Daha önce asetonları karşılaştırmalı anlattığım bir yazı yazmıştım.Bu iki üründe birbirine yakın özellikte, hatta Parmex bir adım önde.
Nyc Turbo Dry Top Coat; Bu top coat severek kullandığım,bittikçe(!) aldığım hatta yedeklediğim bir ürün.Yazısını ayrıntılı bir şekilde yazdım.Ama o kadar çabuk uhulaşıyor ki yarısına gelince çöpü boyluyor maalesef,buna bir çare bulunması lazım.
Essence Studio Nails 24/7 Base Coat; Bu ürünü de severek kullanıyorum, dibinde kalan kısım bozulduğu için tam bitiremeden atmak zorunda kaldım.Yenisini de aldım keyifle kullanıyorum.
NOB asetonsuz Oje Çıkarıcı Mendiller; Genelde nail art fırçalarını temizlemek için kullanıyorum ama acil durumlar için çantamda bulundurduğum bir ürün.Ayrıntılı yazısı şurada,denebilir.
Flormar Pretty Oje ve Golden Rose Jolly Jewels Oje; İkisi de bozulduğu için çöpe gidiyor.



Roc Tonik; Hakkında konuşulacak pek bişey olmayan bir ürün.Olumlu ya da olumsuz hiç bir fikir oluşturmadı kafamda.Aldığım için kullandım bitirdim.Bir daha almam.
Sebamed Göz Kremi; Severek kullandığım ve iki tür bitirdiğim bir ürün.Detaylı yazısını yazdım, elimde başka göz kremleri olduğu için tekrar almadım.Ama her zaman benim için alınabilirliği olan bir ürün.
Yves Rocher Zero Defaut ve Ultra Mat Kremler; Son kullanma tarihleri geçtiği için atmak zorunda kaldım.Bunlar ikinci kavanozlardı.Gece ve gündüz kremi olarak keyifle kullandım, ama Loreal Skin Perfection serisine şans vermek adına kendilerinden şimdilik vazgeçtim.
Yves Rocher Maske; Daha iyisi bulununca terkedilebilir bir maske, çok çok işlevsel değil. Alıp almamakta kararsızım.Önerilere açığım ;)



Nivea Deodorant; Hafif, güzel bir kokusu olan işlevsel bir ürün.Elimdekiler bitince tekrar alacağım.
Otacı Argan El & Tırnak Bakım Kremi; Severek kullandım.Yazısını da ayrıntılı yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz stok ürünler biterse tekrar alacağım.
Roc Dudak Koruyucu Balm; Nemlendirmesi oldukça iyi olan bir üründü,Roc yerine su an Nuxe ile devam ediyorum.Nuxe'un tadı daha iyi :)
Bioderma Sebium H2O; Tek kelime bile etmeyeceğim zira okumaktan size gına geldiğini hissediyorum.Hep bildiğiniz gibi işte:)



Avon Baby Lips Ruj; Avonun bu rujuna aşıktım resmen, çok çok severek kullandım.Ama satışı olmadığı için alamıyorum,bitti diye çok üzüldüm.
Maybelline The Falsies Volum Express Maskara; Bu maskaranın kirpiklerime verdiği dolgunluğu seviyorum.Fiyat performans açısından oldukça tatmin ediciydi.Elimde bir çok maskara olduğu için tekrar almadım, ama hep alınabilir bir ürün olacak benim için.
Loreal İnfaillible Fondöten; Bana en az 2 ton koyu bu fondöteni nasıl aldım bilmiyorum.Bi kaç kez kullandım kafam sanki bedenime ait değilmiş gibi durduğundan bir daha kullanmadım.Son kullanma süresi dolduğu için gitti çöpe zavallı.

Bitirdiklerim ve israf ettiklerim bu kadardı.Biraz uzun bir yazı oldu umarım sıkılmamışsınızdır okurken :) 

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Maybelline maskarayı bir tek ben sevemedim :))) ne güzel bir sürü ürün bitmiş harika :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden sevmedin merak ettim doğrusu?? Evet bittiler ama o kadar çok stok yapmışım ki hiç bişi alamıyorum.Hiç eğlenceli değil :D

      Sil
  2. Roc tonik hakkında yazdıklarını okurken baya güldüm :) çünkü ben de aynı şeyi düşünmüş ve yazmıştım :) demek ki bende bir sorun yokmuş dedim kendi kendime :) Otacı ürünlerini merak ediyorum son zamanlarda, en yakın zamanda alınacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten bu kadar bomboş bir ürün ilk defa kullandım.Hiç mi bişey oluşturmaz insanın kafasında hayret! Otacının kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım, umarım kısa zamanda kullanma fırsatı bulursun :):)

      Sil
  3. Gözün aydın yenilere baya yer açılmış :) Bende Roc Dudak Balm'ına yeni başladım, şuan aramız iyi gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yer açıldı da alamıyorum bu aralar, hem stoğum çok hem de içimden gelmiyor :/

      Sil
  4. Uhulaşan NYC Top Coat'a çare: Kalyon Oje Çözücü! Uhulaştı mı basıyorum birkaç damla oje çözücüyü, yeni gibi oluyor. Yapısı değişin ojelerin de kurtarıcısı, senin gibi bir oje sever kesinlikle edinmeli ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe atıyorum gidiyor vallahi, bu aralar çok müsrifim azcık kendime çeki düzen versem iyi olcak :/

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)