BU BLOGDA ARA

13 Ocak 2014 Pazartesi

NYC Nail Polish - Lingering Lingerie & Glamorous Nails

Bugün size aslında raflarda görüp asla almayacağım ama  deneyince çok sevdiğim bir ojeden bahsedeceğim.Oje Watsons tarafından gönderilen yenil yıl hediyelerinin arasından çıktı.Watsons'a beni bu güzel ojeyle tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum <3


NYC markasının Lingering Lingerie adlı ojesi sedefli çok açık pembe renkte bir oje.Hani inci beyazı diye bir renk var ya bu da inci pembesi olarak tabir edilse yanlış olmaz.
Kalitesi  NYC oje kalitesinde.Ama biraz dikkatli sürmek gerekiyor, çizgilenme yapmaya müsait.İki katta yeterli kapatıcılık sağlıyor ama iyi süremezseniz ve dalgalanmalar oluşursa üçüncü bir kat daha uygulayarak berrak bir görünüme ulaşabilirsiniz.Kuruma hızı oldukça iyi.Sorun yaratmıyor.
Rengi çok asil buldum,tırnakları çok şık ve sade gösteriyor.


Oje bu kadar şık olunca süslemeyi basit tutmaya çalıştım.Bu ojeyi en güzel gösteren rengin siyah olacağını düşündüğümden desenleri siyah ojeyle yaptım. 


Aslında süsleme üzerine pek fazla şey söylemeye gerek yok. İnce uçlu fırçayla tırnak uçlarıma gördüğünüz 'S' şeklindeki desenleri çizdim ve bir kaç minik nokta koydum.İki tırnağıma da taşları yerleştirdim.Hepsi bu kadar.


Taşları yapıştırmak için herhangi bir yapıştırıcı kullanmadım.Henüz yeni sürmüş olduğum ojenin üzerine yerleştirdim,oje kuruyunca yeterince yapışmış oluyorlar :) Oje zaten sedefli olduğundan top coat uygulamadım.



Benim tırnaklarımda taşımaktan keyif duyduğum bu çalışmayı siz nasıl buldunuz?? Düşünceleriniz paylaşın benimle.

Sevgiler..







9 yorum:

  1. Mükemmel bir rengi var bayıldım süslemeleride harika çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. It looks like a pretty pale pink silk chemise - very lovely!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love this polish too, so cute you're right Maria :)

      Sil
  3. Grumpy.Witch seni mimledi ;)
    http://grumpywitchh.blogspot.com/2014/01/mim-ksa-dair-her-sey.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Öncelikle renk güzel ama süslemeler de bir o kadar güzel olmuş. Ellinize sağlık.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim...Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  5. O siyah desenlerin güzelliği <3 Fikrini çok beğendim ve aklımın bir köşesine yazdım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)